d1ctz1on@r? poft1m!

decembrie 20, 2007 at 5:40 pm 22 comentarii

cagzenuz.jpg

cumnatul unui vecin al fratelui uneia dintre prietenele mele ( ..ca sa vezi ce mare’i lumea si ce de-a lume a auzit de paginuta asta) a citit blogul  si s-a gandit ca ar fi bine sa-mi spuna cate ceva despre cum „a luat-o pe aratura” limba romana printre tineri, de cand cu netul.

nu va plictisesc, va dau copy-paste email-ului sau. deh, tehnologia.
ca0xg3b1.jpg
Ma gandeam la ce era acum 10 ani, prin ‘97-’98, cand imi incepeam aventura internetica prin internet-club (da, alea cu preturi exorbitante – cred ca era in jur de 15.000 ora – si acum mi se pare mult). Ma confruntam cu o problema: mIRC-ul aparuse deja de vreo 2 ani de zile si o multime de lume folosea tot felul de prescurtari, abrevieri, foarte uzuale in comunitatea mircistica, dar pe care eu nu le prea stiam.
ca6ts1gk.jpg
Despre unele am intrebat ce inseamna, altele le-am prins pe parcurs. Astazi vorbesc un pic despre abrevieri pe internet sau limbajul codat din conversatii (internet slang), poate mai sunt oameni care nu cunosc tot ce vad. Nu o sa le pot scrie pe toate (exista extrem de multe), ci doar pe cele mai uzuale sau interesante . Sa purcedem la drum:

ASL – Age, Sex, Location, cea mai comuna forma de a deschide discutia in trecut, forme derivate A/S/L, asl pls (age sex location please), A/S/L/M/H (Age, Sex, Location, Music, Hobbies), etc
AATK – Always At The Keyboard
AFAIR – As Far As I Remember
AIM – AOL Instant Messenger
AKA – Also Known As
AOL – America Online
BAK – Back At The Keyboard
BBL – Be Back Later, derivate BBN (Bye Bye Now),BBS (Be Back Soon),BBSL (Be Back Sooner Or Later)
B-DAY – Birthday
BF – Boyfriend
BM – Bite Me
BRB – Be Right Back (cred ca cea mai folosita chestie pe IM)
BRBRB – Bathroom, Be Right Back
BTW – By The WayC – See
CC – I Understand

CICO – Coffee In, Coffee Out
CU – See You
D/L – Download sau DL, DWL (Download)
DA – The
DAQ – Dumb Asked Question
F2F – Face To Face
FAQ – Frequently Asked Question(s)
G2G – Gotta Go sau GTG, ori GTR (Got To Run)
G4U – Good For You
GF- Girl Friend
GG- Good Game sau un vecin cu el: GGL (Good Game Loser)
H/O – Hold On
HW – Homework
H8 – Hate
HHJJ – Ha Ha Joking
ID10T – ghici
ILU – I Love You, cu variante ILY,ILUVU, I<3U, <3U
IM – Instant Message
IMO – In My Opinion, sau poate IMHO (In My Humble Opinion), IMHARO (In My Humble And Respectful Opinion)
caun0bed.jpg
IOH – I’m Outta Here
IOW – In Other Words
IRL – In Real Life
ISP – Internet Service Provider
J/C – Just Checking
J/K – Just Kidding
J/P – Just Playing
K – OK
KEWL – Cool
L8R – Later
KFY – Kiss For You
LMHO – Laughing My Head Off
LMHOROF – Laughing My Head Off Rolling On The Floor
LMHOROTF – Laughing My Head Off And Rolling On The Floor
LMBO – Laughing My Butt Off
LMFHO – Laughing My Freaking Head Off
LOL – Laugh Out Loud (celebru, eh?)
LOLOL – Lots Of Laugh Out Louds
LOTFLOL – Lying On The Floor Laughing Out Loud
LOOL – Laughing Outrageously Out Loud

M$ – Microsoft
M/F – Male Or Female
M8 – Mate or Friend
MD@U – Mad At You
MUAH – Kiss (Mwah!)
N/A – Not Available
NP – No Problem
NFW – No Freaking Way
NSFW – Not Safe For Work (despre poze si filmulete – daca sa le deschizi in spatii publice ori ba)
NVM – Nevermind
O&O – Over And Out
OMG – Oh My God, Oh My Goodness
P/W – Password
P2P – Peer To Peer
PAL – Parents Are Listening
PANB – Parents Are Nearby
PLS – Please sau PLZ
PM – Private Message
ROFL – Rolling On The Floor Laughing
ROFLMBO – Rolling On Floor, Laughing My Behind Off
ROFLOL – Rolling On The Floor Laughing Out Loud
ROTF – Rolling On The Floor
ROTFL – Rolling On The Floor Laughing
ROTFLMBO – Rolling On The Floor, Laughing My Behind Off
ROTFLOL – Rolling On The Floor Laughing Out Loud
S4L – Spam For Life
SFX – Sound Effects
SUP – What’s Up

TLK2UL8R – Talk To You Later
TNX – Thanks sau TX
TTYL – Talk To You Later ori TTYS (Talk To You Soon)
U – You
U/L – Upload
U2 – You Too
W/ – With
W/E – Whatever
W/O – Without
W2F – Way Too Funny
W8 – Wait
WB – Welcome Back
WTF – What The F*ck
WW – Wrong Window
X – Kiss (De obicei mai multi: xxxx)
XOXO – Hugs And Kisses
YHM – You Have Mail
YR – Yeah Right
ZZZ – Really Sleeping, Bored, Tired

Entry filed under: autostrada lingvistica.

la inceput au fost prescurtarile.. un pic de istorie..

22 comentarii Add your own

  • 1. fallen into grace  |  decembrie 20, 2007 la 6:37 pm

    De ce folosim prescurtari? Initial le-am folosit ca sa castigam timp. Acum…mai are macar vreun sens? Prescurtarile sunt un fel de cod. Un cod prin care “veteranii” internetului se recunosc unii pe altii. Daca nu le folosesti, esti nou si neexperimentat. Daca le folosesti, te poti simti acceptat. Nu ca ar mai fi foarte utile – majoritatea prescurtarilor iau mai mult timp sa le scrii decat cuvantul adevarat. Ma gandesc nu doar la prescurtari, ci si la intregul internet slang, incluzand limbajul 1337 [pentru cine nu stie ce e ala 1337 http://en.wikipedia.org/wiki/Leet%5D. A folosi limbajul argotic inseamna a apartine unei elite. Si bineinteles, am inceput sa scriem asa si in afara internetului. Cand scriem bilete unui prieten, cand notam ceva in caiete, cand ne scriem in jurnal, folosim prescurtarile. Sad…

    Despre lol as putea sa scriu pagini intregi. Lol insemna initial laugh out loud. Acum lol inseamna orice in afara de laugh out loud. E raspunsul universal la orice. Exemplu: sunt plictisit si nu am nimic de adaugat la conversatia asta. Mi se pare ca gluma pe care ai facut-o e jalnica dar o sa te fac sa crezi ca m-ai amuzat ca sa nu te simti prost. Nu gasesc nimic de spus. Conversatia e moarta si vreau sa o salvez dar chiar mi-e sila sa ma gandesc la o modalitate mai originala. Vreau sa scap de tine. Vreau sa par cool. In concluzie, lol este expresia fundamentala a amortelii creierului. Cred ca aproximativ 5 % din persoanele care azi il folosesc INTR-ADEVAR rad in timp ce scriu lol. Bineinteles ca se pot folosi termeni cu intensitate mai mare, gen rofl sau lmao, dar si acestia la randul lor isi pierd din sens si devin la fel de lipsiti de semnificatie ca si lol.
    Exemplu:
    Persoana1: buna, ce faci?
    Persoana 2: lol

    Persoana 1:*gluma*
    Persoana 2: lol

    Persoana 1: hai sa-ti spun ce am patit azi
    Persoana 2: lol

    Persoana 1: am asistat la un accident azi., 3 oameni au murit si 5 sunt in spital
    Persoana 2: lol

    Mi se pare in schimb amuzant folosirea sarcastica a acestor termeni, gen lawl sau olololol sau lolz sau lollercoaster sau roflcopter…si exemplele pot continua. Mai ales ca niciunul din cei care folosesc in mod normal aceste prescurtari nu detecteaza sarcasmul cand il folosesti. Cred ca deja creierul lor a invatat sa functioneze in internet slang.

  • 2. Marutza  |  decembrie 20, 2007 la 8:11 pm

    sa incep in forta zic si eu un „nepe”.. ca si daca ne batem noi capul si daca nu prescurtari (sau prelungiri?) au tot existat si o sa mai existe indiferent daca le folosim sau nu noi doi sau noi 123n (alege tu un numar). unele sunt chiar prescurtari bune, ne ajuta sa ‘tst’ mai repede, sa comunicam ce vrem mai usor. dar de ce am face asta avand in vedere ca indiferent ca folosim ‘k’ sau ‘ca’ tot ne ‘lungim’ la vorba?

  • 3. Mo  |  decembrie 20, 2007 la 9:20 pm

    1. I hate LOL. Nu cautati raspuns, nu am. I just hate „LOL”.
    2. Folosesc si eu abrevieri destule, dar nu pe astea. Scriu wtf, brb, bbl, nvm… si ma credeti ca atat, din toata lista aia?! Ciudatica, nu? aa, sa nu uit ca de obicei nu inlocuiesc „ca” cu „k” (scuze pt ce-a iesit aici), „si” cu „shi”, etc..(Doar in cazul in care vreau sa scriu, spre exmplu, fatza si nu fata si mi-e lene sa schimb tastatura pe romana.) De ce? ca nu-mi place.
    3. Ma amuza teribil abrevierile astea. Cel putin asta cu „ID10T – ghici”…Si inca ceva. La seria cu rotfl adaug „rotflastc” – rolling on the floor laughing and scaring the cat. Go figure.

  • 4. dhanay  |  decembrie 20, 2007 la 9:38 pm

    Cand spui internet,messenger deja spui conversatii interminabile.Vrei sa spui atat de multe de odata incat ai nevoie de putin ajutor,deci aici intervin abrevierile.Dar oare chiar ne vin in ajutor?Nu pot crea mici sau mari confuzii?Daca ele nu se mentin in aceasta „alta lume”si le utilizam si in limbajul cotidian oare comunicarea nu „saraceste”?Sunt tot mai frecvente ,si recunosc ca le mai utilizez insa this is irl,iow!

  • 5. Alinutza  |  decembrie 20, 2007 la 9:53 pm

    Si eu folosec abrevieri, da cele banale.Nu le folosec pe cele in engleza pt k ma incurca sa sciu corect in engleza. de unele abrevieri din lista aceea nci makr nu auzisem de ele.Sunt total paralela q ele.:(

  • 6. Jalba Cristina  |  decembrie 20, 2007 la 9:54 pm

    nu sunt o impatimita a messului dar petrec destul timp in fata calculatorului insa de unele prescurtari prezentate aici nu aveam habar. Niciodata nu este prea tarziu sa inveti:D

  • 7. rogzanna06  |  decembrie 21, 2007 la 8:45 pm

    …o doamnee…
    mi-am adus intr-adevar aminte de cum era acum cativa ani cu mIRC-ul, cum stateam la internet cafe-uti timp de ore intregi pe banii pe care parintii mi-i dadeau ca sa imi iau dulciuri…si ajungeam tarziu acasa seara si ma certa mama k miroseam a tigari de parca as fi stat intr-o bodega invechita fara geamuri…
    si eram disperata…dupa mirc…locul in care puteam sa am ce varsta vreau(desi cred k aveam doar 12) si sa fiu cine vreau…sa mint cat vreau sau sa pacalesc cat vreau…
    vorbeam codat intr-adevar…chestii pe care dk le auzea cineva pun pariu k nu stia despre ce vorbeam…si totusi…acum realizez:”cu ce ma ajuta?” cred k nu m-a ajutat q nimic deoarece acum realizez k nu am niciun prieten pe care sa il fi cunoscut acolo…sau altceva care sa ma multumeasca acum..
    istoria abrevierilor e lunga si se pare k unii oameni nu au inteles k limba noastra se poate destrama daca aceste abrevieri se vor introduce in dex asa cum se preconizeaza..
    deci,…cineva ar trebui sa ia atitudine…

  • 8. wakewalking  |  decembrie 24, 2007 la 9:19 pm

    Va e sila sa cititi toate abrevierile alea, cu toate ca ati fi interesati, doar asa, de distractie, sa vedeti ce stiti si ce nu? Va spun eu una buna care zice tot :

    IRL – In Real Life

    Daca si asa ceva a aparut, inventata probabil de vreunul care a constientizat ca are o viata virtuala, si lumea o foloseste frecvent fara sa se opreasca vreo secunda sa se cutremure, atunci e clar, nu mai avem nici o speranta, toti sunt pierduti.

  • 9. happymask  |  decembrie 25, 2007 la 7:14 am

    cred ca toti folosim prescurtarile. intai ca sa ne integram in „marea familie” a messului apoi din obisnuinta, involuntar. la mesajele pe telefon inteleg, trebuie sa scriem mult si precurtam. dar nu toti inteleg si asta ni se intampla si pe mess. eu, una, cand intalnesc pe cineva care nu stie vreuna dintre prescurtari imi dau seama ca este incepator si ii cam tai din sanse. poate (sigur) procedez gresit dar nu mai am timp sa invat pe cineva toate simbolurile. ma grabesc. la fel ca toti ceilalti, in lumea internetului.

  • 10. ce conteaza?  |  decembrie 27, 2007 la 10:02 am

    in primul rand vreau sa adaug ca sunt de aceiasi parere cu Mo, si eu detesc lol. il folosesc(si nu sunt chair mandru),dar nu exagerez si il pun doar atunci cand e ceva kre e intr`adevar de ras( de obicei, o prostie pe care am faqt`o eu).

    referitor la abrevierile din engleza,ok, unele sunt de ajutor( gen brb, gtg ), dar altele gen w8, igp, jk…sunt mai mult pt oamenii stresati de viatza si stau prea mult pe mess.sa nu ii uitam sa ii mentinam tot la categoria ” ma streseaza messul” pe :
    1.cei pt care smecher devine jmeker si totodata cuvant din vocabularul fundamental.
    2. cei pt care „buna,vii afara?” devine „sallllllllllllllll, cf? hy la crang @10!”
    faceti-va de lucru! n opinia mea, ei incearca sa se faca si ei mai trendy, ca doar asta e la moda: sa fii la moda cateodata e bine,cateodata nu e. daca esti intr-un grup inca care asa se vorbeste,da, admit ca astfel de prescurtari sunt de efect, dar daca vorbesti cu cineva care nu foloseste des, consider ca aceste prescurtari deranjeaza….si nu o sa-ti spuna, ca si asta e la moda, sa nu il faci pe cel de langa tine sa sufere, trebuie sa suferi tu pt toti, sa fii si tu un mare martir( care defapt nu esti).

    tot la aceasta categorie intra si ticurile verbale,dar si cele scrise, pe care internautii de azi si le fac de pe net…unii zic LoL, altii d’oh, d’ăăăăăăăhhh sau boa. pe mine personal ma deranjeaza si m-ar deranja si mai mult daca cineva care le foloseste sa zica ca am dreptate si sa ma sustina. la fel ca si abrevierile, daca „circutzul tau” iti permite, foloseste-le, dar pe altii ii deranjeaza si ar trebui sa le respecti „lipsa de
    nu zic ca nu am ticuri verbale( am chiar vreo 2 sau 3),dar de fiecare data cand cineva imi atrage atentia, incerc sa nu le mai folosesc in prezenta lui/ei, ca nu e obligat/a sa ii poluez fonic starea de spirit cu prostiile mele.

    nu spun ca cei care folosesc prescurtari si ticuri doar pt a se da mai chic decat ceilalti ar trebui evitati, ci sa aiba un pic de tarie de caracter si sa asculte de parerile celorlalti si sa le respecte in masura in care schimbarea nu era majora.

    in final( sper ca ati citit pana aici tot si nu ati sarit printre randuri), o urare ca de anul nou: vorbitzi in limba romana, ca nu o sa vi se rupa limba de la ă.î,ş,ţ,â ;), va garantez eu(aviz amatorilor de balarii lingvistice). lasati jmekereala si vorbiti si voi in parametri placuti canalului auditiv :-).

    Convorbiri placute in continuare!:) pt mai multe detalii, da click pe hi6-ul meu,ala mai jos de nume:D

  • 11. MoMo  |  decembrie 27, 2007 la 10:17 am

    Ca toata lumea folosesc destul de des prescurtarile!Parerea mea este k sunt utile.De obicei nu vorbesti cu o singura persoana pe mess si ca sa nu ii lasi sa astepte prea mult raspunsul tau folosesti prescurtarile ca sa scrii mai repede!:)

  • 12. denyden(9f)  |  decembrie 28, 2007 la 8:16 am

    Si eu folosesc destul de multe prescurtari,insa nu am invatat chiar toata lista mentionata mai sus.Parerea mea este ca nu conteaza foarte mult daca folosesti sau nu prescurtari,ci ideea pe care vrei sa o subliniezi atunci cand vorbesti cu cineva,caldura pe care o transmiti prin niste cuvinte.Prescurtarile te ajuta sa scrii mai repede,insa nu au o valoare mai mare decat cuvantul intreg.

  • 13. Catylina  |  decembrie 28, 2007 la 1:07 pm

    Recunosc. Fac parte dintre persoanele care folosesc perscurtarile ( mai ales pe mess) . Cei drept … nu le stiu chiar pe toate . Si pana la urma nu etse nici o problema in a folosi aceste perscurtari, nu? Cand nu folosesc perscurtarile inseamna fie ca ii scriu un sms tatalui meu , fie vorbesc pe mess cu rudele mele.

  • 14. podosu ioana  |  decembrie 30, 2007 la 7:55 pm

    Ideea cu prescurtarile mi s-a parut,inca de cand am aflat cu adevarat ce este mess-ul,mai mult decat interesanta.De ce?Pentru ca daca nu nu ai intrat niciodata pe mess,nu o sa stii ce inseamna acele prescurtari.E ca si cum s-ar forma un club al „messengeristilor”,care ar avea un cod secret prin care ar comunica.Bineinteles ca toate aceste prescurtari s-au raspandit pana si in limbajul comun,insa nu gasesc nimic rau in asta,poate doar faptul ca uneori e posibil sa nu stii o anumita prescurtare si sa fi cu totul pe dinafara intr-o discutie -:D(mi s-a intamplat si mie).

  • 15. downtownjesus  |  ianuarie 2, 2008 la 11:07 pm

    foarte bun la casa omului vecinu asta a lu fratele a uneia din prietenele tale.

  • 16. mircea  |  ianuarie 3, 2008 la 10:59 am

    vorbeam intr-o zi cu o fata….nu mai stiu exact despre ce…oricum legat de prescurtari si de astea…si imi zicea ea k la „frumoasa” se zice acum „mumu” de la mumoasa…si eu i-am zis k o sa se ajunga la „mumi” 😛 de la mumoasa

  • 17. downtownjesus  |  ianuarie 3, 2008 la 8:11 pm

    alinutza fata, daca „:(” e pt ca esti paralela cu prescurtarile, stai linistita, thumbs up, tine-o tot asa, fii diferita. daca e pt starea generala a lucrurilor, sustin…io nu cred ca folosesc decat brb 😐 lol nu mi-a intrat in reflex, cu atat mai putin rofl sau lmao sau cum dracu era. nici nik n-a intrat in reflex, poate doar nuj in loc de nu stiu. da, asta da, se indreapta catre statutul de…:-? tic messengerist? ca in viata de zi cu zi e nu stiu…cred :)) si pana la urma…e vorba si de oameni acilea…ca nu putem sa-i judecam asa dupa prescurtari sau ticuri verbale. oamenilor speciali li se iarta multe lucruri. la ora asta, adica 10, ma asteapta doua carti si o „100 de personalitati” cu che guevara si mi se par toate lucrurile astea vorbite aici foarte complicate. trist dom’le trist, da’ acuma ma apuca problema cu „bine, si daca vorbim ce? tot ce am invatat o sa facem si maine.” pai da, ori nu-i asa? uite, acuma, fix in momentul asta. multi dintre noi au messu’ deschis, primesc o piesa noua sau o prezentare powerpoint la bio, vorbesc cu un „prieten” despre nimic si se amuza pe seama nu stiu carei poze facute la rev de nu stiu care tanti pe care o stiu ei din nu stiu ce tabara. e parte din noi. e ca si cum ai zice „pancreasul nu e bun, as vrea sa scap de el, dar nu pot”. pai io zic sa-l lasam acolo linistit si sa-i acceptam dezavantajele, fiecare la nivelul lui propriu si personal (ca n-avem toti exact acelasi fel pancreas. cred :D), macar de dragul discutiilor filozofice purtate pe mess si de dragul problemelor pe care le-am rezolvat cu ajutorul lui. plus ca uneori, pt anumiti oameni mai speciali, hug-ul ala amarat si ras-utilizat poate insemna rasplata pt 3 ani de asteptare sangeroasa. asa ca…sa tacem si sa-l luam de bun.

  • 18. tzic  |  ianuarie 6, 2008 la 10:48 pm

    in general nu imi place sa vorbesc cu persoane care folosesc excesiv prescurtarile…si incerc sa le evit pe cat mai mult posibil, dar normal ca folosesc si eu …in general cu persoane carora nu prea le acord importanta si imi e sila sa le scriu tot cuvantu…sau daca ma grabesc foarte mult…

  • 19. Grozea Alexandra  |  ianuarie 10, 2008 la 7:59 pm

    cred ca „febra” mirc-ului a prins pe toti cei care l-au cunoscut…si normal ca doar nu ma omitea pe mine…mi s-a parut interesant la inceput, ca vorbeai cu persoane necunoscute din orasul tau(cum vroiam eu) si de multe ori dadeai si peste cele cunoscute…insa aceasta „febra” nu m-a tinut atat de mult incat sa folosesc abrevierele specifice lui…stiam si eu doar asl pls,pentru ca cine intra pe mine nu zicea”salut”, nu exprima dorinta de a face cunostinta, nu, nici vorba…numai daca ii convenea asl-ul vorbea in continuare, daca nu, te lasa” in plata Domnului”

  • 20. omulplajei  |  ianuarie 20, 2008 la 11:21 am

    muuuuuuuuuuuuuuuult prea multe abevieri si daca cineva de aici le site pe toate atunci trebuie sa mai iasa din casa:D

  • 21. nu conteaza ;))  |  aprilie 9, 2008 la 12:54 pm

    Prescurtarile…sunt de folos in general,dar cred k pe mess capata o dimensiune nebanuita,de la obisnuitele abrevieri de pe mirc (sal,asl pls) deja desuete..s-a ajuns la o noua gama: cf,cmf,cmz,bn,nb,…etc astea in prima faza,apoi spre mirarea mea….mgz(magazin), scz(scuze) ,bv(bravo), „brb” (revin imediat) , cp (cu placere) sau faimosul „LOL” (laughing out loud adică mor de râs…).Cel mai comic este “ romgleza” cu care se mandresc unii si k pe strada aud tot mai des cuvintele astea (evident, ceva de genul: dâ nâ dâ, o mâ gâ, bâ râ bâ si tot asa=))). Nu sunt nici contra , nici pro.Imi sunt indiferente si mereu ma adaptez lor. Dar normal k folosesc si yo …in general q pers carora nu prea le acord importanta si imi e sila sa le scriu tot cuvantu…sau daca ma grabesc foarte mult… Dar de ce le folosesc ? Pentru a economisi timp, pentru a fi „cool” si pentru a fi inteles doar de persoanele care traiesc in aceasta lume virtuala. Intradevar noul limbaj poate fi considerat un fel de cod „secret”, pe care parintii nu-l cunosc si nu-l inteleg, prin intermediul caruia eu pot comunica foarte rapid.
    Rad uneori de mama, ma uit cum saraca inceark sa inteleaga ce vorbesc cu prietenii pe mess , citeste ea cv dar niciodata nu ii iese . Un moment comic a fost intr-o seara qnd a venit tata de la servici .Ne asezam la masa , mancam ,apoi destul de surprins ma intreaba : “ Elena ce inseam tata ?” Eu imediat am izbucnit in ras.I-am explicat si a ramas asa surprins.Cv c pentru mine era asa de NORMAL parea tot asa de mult ANORMAL pentru el .
    Nu stiu cat de mult ne influenteaza limbajul asta dar multi au drepatate cand spun ca limba noastra ROMANA se duce de vale (scz de limbaj ) si spun asta din proprie experietza pt k uneori imi este asa greu , am momente cand scriu in lucrari,teste,etc “ k “ – “ca” , “q “– “cu” ,”tz”-“ţ” sau “sh”-“ş”.

  • 22. nu conteaza ;))  |  aprilie 9, 2008 la 2:38 pm

    deci am inceput sa inebunesc ~X( mai nou circula un mass stupid :

    Noile prescurtari: NPC = nu port chiloti ! ” º ” LOL = la o laba ! ” º ” PLM = plecat la magazin ! ” º ” FMM = frate mersi mult ! ” º ” STF = sa-ti traiasca familia CMF – cand ma futzi?! ”

    scuzatzi’mi limbajul ~X( nu mai suport ~X( clar inebunim =))

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 28.143 hits