messenger

decembrie 28, 2007 at 5:17 pm 41 comentarii

 jjrd1.jpg

94% dintre cei care ne-ati raspuns pana acum la chestionare ati afirmat ca „stati pe mess” peste 40 de ore pe saptamana, o mare parte din timp fiind activi.
mess1.jpg 
Acest lucru plaseaza messengerul pe primul loc in topul preferintelor voastre „internautice”. O  sa va fie, deci, foarte usor sa raspundeti la cateva intrebari:

1. Credeti ca este mai usor sa iti expui sentimentele in realitate sau pe mess? Va camuflati pe mess?

cagzenuz.jpg      

2. Ce bariere/obstacole pot aparea? Credeti in existenta unei bariere in comunicarea pe net? Daca da, cum ar putea fi ea depasita?

internettravel.jpg 

puteti citi mai multe despre mess  aici.

Entry filed under: Messenger.

Calatorii si frontiere autostrada lingvistica

41 comentarii Add your own

  • 1. georgiana  |  decembrie 28, 2007 la 6:52 pm

    90% din timpul petrecut la calc tin mess-ul deschis..desi mai rar vb cu cnv. este mult mai usor sa vb despre anumite lucruri cand privim in ochi pe cnv , deoarece presiunea e mai mari, suntem agitati; este mult mai usor sa afirmi niste lucruri cand nimeni nu ne vede, cand stam in fata calc si scriem. pe mess nu ne putem arata adevarata fata oricat am vrea si adoptam o anumita atitudine , care ne permite sa parem mai curajosi , mai ”puternici” , mai interesanti. Cu toate acestea exista unele bariere in exprimarea sentimentelor si gandurilor, iar cuvintele..simplele prescurtari sunt prea goale cateodata pentru a ne arata caracterul. comunicarea pe internet timp indelungat dauneaza comunicarii in realitate, care consta nu numai in cuvinte ci si in mimica , limbajul corpului, gestica.

  • 2. ivona  |  decembrie 30, 2007 la 10:19 pm

    sunt de acord….Nush catzi dintre noi isi mai amintesc cum era pe vremea mirc-ului (devin melancolica) aveam vreo 10 ani cand am descoperit prima oara versiunea aceasta redusa a mess-ului si ma fascina. Era frumos pentru ca acolo erai cine vroiai tu sa fii. Desi aveam 10 ani spuneam k am 17 , imi schimbam numele, orasul puteam sa fiu exact cine vroiam sa fiu si stiam k poate si pers cu care vb face la fel.Atunci am descoperit prima oara noul limbaj si la inceput a fost dificil dar am reusit 😀 acum lucrurile au evoluat si nu mai cere nimeni „asl pls” sunt doar curioasa cum or sa mai comunice copii nostrii….Oare vor fi mai inteligenti k noi si vor pune mai mult accent pe relatiile interumane…..sau vor ajunge roboti? abia astept sa aflu 😉

  • 3. Miky  |  ianuarie 2, 2008 la 1:01 pm

    Eu cred k intr-un fel este mai usor sa ti expui sentimentele pe mess, ptr k nu trebuie sa privesti in ochii celuilalt atunci knd ii spui ce simti, ceea ce poate usura discutia. Pentru ca, in cazul in kre ti-ar fi greu sa-i marturisesti ceva intre 4ochi, ti-ar fi mult mai greu, poate din lipsa de curaj, timiditate sau pur si simplu din frica de a nu rani pe cineva. Mess-ul nu diminueaza din durerea provocata de anumite marturisiri, dar face persoana respectiva sa marturiseasca mai usor ceea ce doreste. De exemplu, despartirea este putin mai usoara pe mess, ptr k, exact cum am mai spus, nu simti durerea din inima celuilalt atunci knd ii spui. Dar, dincolo de toate, eu consider k, cea mai buna cale de rezolvare, chiar dak este mai dureroasa ptr ambele persoane, este sa vorbesti fata-in-fata(f2f) si sa spui clar, sincer ceea ce simti si ceea ce doresti. Pentru k,cealalta posibilitate ar fi ca pe mess, lucrurile sa ia o alta insemnatate, sa se inteleaga gresit anumite vorbe. In schimb, in realitate, poti explica exact, poti face persoana respectiva sa inteleaga cu adevarat ce tu ai vrut sa stie.

  • 4. mircea  |  ianuarie 3, 2008 la 11:53 am

    e mai usor…vb lu miky…da sentimentele nu pe mess se exprima…dc nu ai curaj sa te int cu ea…sa ii zici te iubesc in fata…si pe mess exista multi baietii de se dau mari si fac ca toate alea…si dak te int cu ei iti dau buna ziua :-j…din punctul asta de vedere nu-mi place mess-ul 🙂

  • 5. denyden(9f)  |  ianuarie 3, 2008 la 12:13 pm

    Cu siguranta este mult mai usor sa-ti expui sentimentele pe mess,lucru care mi s-a intamplat si mie din partea unor persoane mai timide care si-au facut curaj,neprivindu-ma in ochi,sa-mi dezvaluie adevaratele sentimente.Pe mess se deschid anumite usi spre libertate,spre alungarea timiditatii,insa uneori se poate intampla si un lucru neplacut:necomunicarea f2f intre persoane.Emoticonurile ajuta si ele in exprimarea unor sentimente si este mult mai usor sa pui :X decat sa spui te iubesc in fata.Insa daca tot a fost conceputa aceasta lume minunata,acest taram al prieteniei,cred ca ar trebui sa invatam sa spunem lucrurilor pe nume si in realitate,privind persoana respectiva in ochi…

  • 6. alexootza  |  ianuarie 3, 2008 la 4:04 pm

    eu cred ca sunt la fel de sincera atat in realitate cat si pe mes cu toate ca de multe ori pe mes imi e mai usor sa ma exprim sa fiu eu si chiar mai mult

  • 7. dhanay  |  ianuarie 3, 2008 la 6:03 pm

    Fiecare persoana are modul sau de a gandi,insa eu consider ca este mult mai usor sa exprimi ceea ce simti in realitate.Desi trebuie sa recunoastem ca prin intermediul mess-ului comunicarea este cu mult inlesnita,totusi sentimentele nu pot fi exprimate prin prescurtari si emoticonuri.Vorbim de o alta lume,cu multe masti in care nu-l poti privi in ochi pe celalalt,in care anumite incertitudini pot impiedica exprimarea libera a ceea ce simti.E mai usor sa te exprimi atunci cand poti sa observi pe chipul celuilalt reactiile.Da,stiu…reactiie pot fi reprezentate si prin emoticonuri,dar privirea……..nu.

  • 8. downtownjesus  |  ianuarie 3, 2008 la 6:23 pm

    point: daca esti bou, scuzati-mi sinceritatea, poti foarte bine sa nu simti durerea din inima celuilalt la despartire nici daca ii spui fata in fata. avem destule creaturi artificiali cu granit in loc de inima care n-ar vedea durerea nici daca ar fi de marimea si constitutia lui gondzilla. iar reduc totul la prieteni. il stiu pe ala cu care vorbesc, stiu cand zambeste intr-un fel si cand altfel, pur si simplu il cunosc foarte bine si atunci messul inlocuieste cu succes as zice io discutiile f2f, cum zicea foarte sugestiv cineva mai sus. chiar si in discutiile serioase pana la urma e de ajutor, pt ca la 17 ani cel putin ti-e pur si simplu imposibil sa te duci la un prieten la 3 noaptea sa-l iei in brate si sa-i spui ca o sa fie bine. asa, poti vorbi cu el pe mess de bine de rau si il poti linisti, macar pana a doua zi cand va puteti vedea si discuta cu adevarat. raspuns special pt mircea, ca ma simt cu musca pe caciula: nu, sentimentele de importanta primordiala ca „te iubesc” n-ar trebui sa se exprime pe mess, ci in parc, cu tinut romantic de mana si „pai”-uri foarte lungi. sau oriunde altundeva, dar fata in fata. privirea are un rol extrem de important in asemenea afaceri. dar daca fetele care vor fi iubite de mircea sunt norocoase pt ca vor parte de declaratii f2f, mai sunt alti oameni mai speciali, din diferite puncte de vedere (v-am mai zis asta, da’ voi n-ati bagat la cap) care nu sunt facuti pt privirile alea. care n-ar intelege nici macar atunci seriozitatea sentimentului si pt care declaratiile alea ar fi doar dovezi de slabiciune ale celui care le face. si atunci, pt a-ti salva o urma de demnitate in ochii lui, chiar ei (e doar o senzatie, stati linistiti, nu-ti ramane nici o urma de demnitate la sfarsit, dar ajungi sa te tarasti asa linistit cu tine in ceva timp), stai si compui linistit niste offline-uri imense care se poate sa aiba un efect mai dezastruos decat f2f-ul. n-am de unde sa stiu, doar ofer scuze celor care au folosit si mess-ul pt lucruri atat de importante. pfiu, catamai commentu :))

  • 9. downtownjesus  |  ianuarie 3, 2008 la 6:24 pm

    *vor avea parte de…bla bla bla am gresit iar

  • 10. Irimescu Madalina  |  ianuarie 3, 2008 la 10:12 pm

    Cu toate ca ni se pare mai usor sa ne expunem sentimentele in scris pe mess…asa cum alta data o faceam prin sms-uri….este clar mult mai sanatos sa vorbesti cu cineva fata in fata.Pentru ca intr-un fel vei realiza ce vrea persoana de langa tine observandu-i miscarile mimica fetei,reactiile si trairile.Pe mess nu vei citi decat raspunsul pe care il vei interpreta cum vei vrea…pe un ton cald,rece sau pe un strigat fara sa stii de fapt cum a fost el conceput.Si cu toate acestea observ o gramada de prietenii si relatii care se leaga doar dupa cateva convorbiri pe mess…

  • 11. Dobre Cosmin  |  ianuarie 3, 2008 la 10:13 pm

    dap…in general..suntem tot timpu log in pe messenger…dar nu marea parte a timpului o petrecem stand la calculator….nu prea imi place cateodata..ca unii pot sa faca id fantoma si sa vb la misto..sau chestii de genu….
    sunt curios pe viitor…unde se va ajugne..ca acuma neah…exista web ,microfon..ce sa vrem mai mult de atat;)…..

    asa ca…messenger este o pierdere de timp cateodata….,in mean time puteam sa facem altceva..dar..vb aia..noi sa fim sanatosi si sa acceptam ceea ce avem:P

  • 12. Kornytza  |  ianuarie 4, 2008 la 5:23 pm

    Am mai spus-o deja si o voi repeta : messengerul pentru mine a aparut ca o portita de comunicare ieftina;din pacate insa, mai greu accesibila ( pe vremea aia nu aveam internet acasa ci mergeam la internet cafe ) prin care puteam mentine legaturi (destul de scurte ) acolo unde prin intermediul telefonului nu se puteau realiza ( costa prea mult )…Nu am putut (cred) sa accept niciodata messengerul ca pe inlocuitorul conversatiilor obisnuite,fata in fata . Nu pot spune ca nu vorbesc(chiar deloc -in ultima vreme il folosesc din ce in ce mai des) insa nu as putea port conversatii in adevaratul sens al cuvantului cu cineva pe mess (am incercat si de fiecare data ieseau niste bazaconii) asa cum o fac in fata lor,lipsita de masca emoticoanelor si a neincrederii ce se infiripa in inima odata frazele (desi uneori,chiar daca vorbesc pe mess tot pot simti starea de spirit a celui cu care vorbesc – oamenii habar nu au cat de mult se pot trada prin simple detalii).Pentru mine,contactul vizual (si aici cineva o sa-mi recomande webcam-ul,insa nu la asta ma refer)e cel mai important – astfel poti „citi” sufletul persoanei cu care vorbesti;deasemenea si mimica si gesturile fac „cititul” mai usor.Oamenii sunt ca niste carti care asteapta sa fie deschise,iar messengerul nu o sa ne ajute niciodata cu adevarat in acest sens.Numai noi e putem ajuta singuri…

  • 13. mandy  |  ianuarie 5, 2008 la 12:01 am

    Nu mi se pare ca emoticon-urile exprima catusi de putin sentimentele. Recunosc, si eu le folosesc. Uneori chiar exagerat de mult. Insa foarte rar exprima ceea ce simt.
    Mi-e foarte usor sa pun un „:)” cand nu am nimic de zis, dar sa par totusi putin interesata de ceea ce imi spune cineva. Mi-e la fel de usor sa ma prefac ca rad, desi nu schitez nici un zambet.
    Pot in acelasi timp sa ma prefac ca sunt trista, dar sa fiu in culmea fericirii. Pot sa par fericita, desi sunt total deprimata (sau „depresionata”, dupa cum ar spune un coleg :P).
    Insa…daca as fi foarte trista, un simplu emoticon nu mi-ar exprima sentimentele. Ba mai mult, m-ar apuca nervii numai vazand cat de amuzant e (sa nu-mi spuneti acum ca „:(” vi se pare ca exprima tristetea…).

  • 14. Adrian B  |  ianuarie 5, 2008 la 12:22 pm

    Cu siguranta este mai usor pe mess sa spui ce crezi decat atunci cand iesi cu cineva deoarece pe mess nu ne vede nimeni . Dar totusi eu cred k atunci cand iesi cu cineva altfel ii spui ceea ce ai de spus cand il privesti in ochi.

  • 15. Adrian B  |  ianuarie 5, 2008 la 12:25 pm

    Eu cred k dak stam foarte mult pe mess, usor, usor uiti sa mai si traiesti si sa te mai bucuri de ce ne poate oferi mediul inconjurator, deja intri intr- o alta realitate .

  • 16. Ana  |  ianuarie 5, 2008 la 6:51 pm

    Din punctul meu de vedere este mai usor sa vorbesti pe mess cu persoanele care nu-ti sunt f apropiate si cu persoanele cu care te intalnesti mai rar.Deodata ce nu cunosti f bn o persoana preferi sa-i spui o veste pe mess pt k nu-i cunosti reactia shi de teama sa nu reactioneze intr-un mod negativ e mai bine sa fie la distanta sau pt k nu ai curajul sa i-o spui in fata.Dar sa ai discutii interminabile pe mess cu un prieten apropiat cu acre te intalnesti zilnic mi se pare pierdere de timp.Cu toate astea recunosc k inainte shi eu stateam destul de mult pe mess,insa acum intru doar cand tb neaparat sa vb cu cnv,cand am o problema.

  • 17. Laura  |  ianuarie 5, 2008 la 10:45 pm

    Am eu un exemplu sa intareasca afirmatiile lui Miky. Ceva ce ma priveste si ma caracterizeaza. Eu nu pot purta o discutie filosofica ‘face to face’ cum s-ar spune, asa cum le port pe messenger. Poate ca e lasitate, poate ca imi lipseste maturitatea necesara. Dar cand ma aflu in fata persoanei respective, ma simt un pic stanjenita de ideea de a vb despre ‘nemurirea sufletului’ sau asa frecventele subiecte despre dragoste si ce inseamna ea.
    Despre tot felul de lucruri delicate, oarecum intime tie si pe care nu le poti spune oricui….Ei bine, pe messenger te simti oarecum scapat de anumite responsabilitati. Ai senzatia ca esti mai protejat, ca… te poti desfasura in voie. Ca si cum ai citi intr-o carte despre asta (nu ma injurati, dar mai sunt si oameni carora le mai place sa citeasca in ziua de azi- nn: sunt privita ca o ciudatenie adesea din cauza ca citesc din proprie initiativa).
    Cand citesti intr-o carte, sau hai sa zicem intr-un text, nu ti se mai pare asa ciudat. Cand ai posibilitatea sa contribui la un astfel de „text”, iarasi nu ti se mai pare atat de bizar si de greu. E ceva involuntar, in subconstientul nostru, care face legaturile acestea,care ne face sa ne simtim mai in siguranta daca scriem si nu vorbim. Si noi facem doar ce simtim. Insa poate deveni periculos, daca nu stim exact cu cine vorbim , daca nu cunoastem acea persoana in realitate. Multi au fost inselati. Mai ales „multe”. Si aici nu e nevoie sa dau detalii, pentru ca toata lumea a auzit de nenorocirile ce se intampla. E mostruos, e dureros, dar asta am creat noi. Poate nu tu, personal, cel sau cea care citesti acum, ci comunitatea noastra de …oameni.
    Uneori ne e frica pana si de propriile ganduri. De fapt, asta se spune despr eoamenii care nu isi ingaduie cateva clipe de liniste, de meditare. Le e frica de propriile ganduri…

  • 18. val00tsa  |  ianuarie 7, 2008 la 5:55 pm

    messul…cred ca toata lumea,indiferent daca are sau nu netul acasa,are id de mess;))…desi sunt constienta ca aceasta forma de comunicare este mai degraba o pierdere de timp…tot intru pe mess zilnic;))uneori …in vacante de exemplu imi pierd timpul in fata calculatorului,vorbind p mess;)):Dasa cum spuneau si altii,intr-adevar este un mijloc prin care te poti exprima mult mai liber fara nicio teama.

  • 19. elenalex  |  ianuarie 7, 2008 la 6:15 pm

    Messenger-ul, in primul rand, cred ca este cel mai bun mijloc de comunicare din ultimul timp si cum noi comunicam foarte mult, messenger-ul este cea mai accesibila cale.
    Ce inseamna sa comunici? pur si simplu, deschizi calculatorul, intri pe mess si incepe comunicarea!!!Pe mess comunic, in special, cu prietenii…
    ( elena mihalcea 9f)

  • 20. tzic  |  ianuarie 7, 2008 la 7:15 pm

    hmm:-? iti poti expune mai usor sentimentele pe mess deoarece nu esti fata in fata cu persoana respectiva, dar nu le poti exprima foarte bine…asta e una din barierele de pe mess, pe care cel mai bine le depasesti pintr-o intalnire:-J. cu toate astea messul are si partile lui bune si reuseste sa si depaseasca unele bariere cum ar fi distanta. vorbesc pe mess cu verisoara mea din Germania, si chiar cu un tip din Constanta pe care nu l-am vazut niciodata face to face si chiar sunt curioasa sa vad diferentele dintre persoana reala si persoana de pe mess ( pt ca sunt sigura ca exista).

  • 21. alexandra co  |  ianuarie 8, 2008 la 8:35 am

    Intr-adevar poti fi mult mai deschis si fara inhibitii pe mess. Dar oare acest lucru nu te face sa fii mai timid in lumea reala? Este dificil sa iti dezvalui sentimentele in fata cuiva, iar messul face acest lucru mult mai usor si comod. Dar daca te obisnuiesti cu astfel de destainuiri, doar din fata calculatorului, eu cred ca va fi mult mai greu sa iti expui sentimentele unei persoane care sta in fata ta.

  • 22. Nedelcu Arina  |  ianuarie 8, 2008 la 9:40 pm

    ce pot sa spun? tehnologia evolueaza…in asemenea hal incat ma sperie. Imaginati-va ca pana si bunica mea stie de el! mai bine zis il foloseste la fel de infocata ca orice alt utilizator. este o impatimita a messengerului…are o armata intreaga in dotare care cuprinde webcam , microfon, ultima versiune de mess si destula rabdare :d nu mi-am putut imagina asa ceva! e totusi bunica mea care pana nu de mult ma intreba pe ce trebuie sa apese ca sa raspunda la telefonul mobil 😀 suna stupid….luand in considerare faptul ca acum nu ma mai suna..da doar un beep cel mult doua ca..”sa intri pe mess Arinutza…sa vorbim…ca e mai simplu” 8-| si…ma conformez…pentru ca ASA E!

  • 23. Iryna  |  ianuarie 10, 2008 la 7:38 pm

    Nu stiu ce sa zic despre mess…E o solutie buna pt cei mai timizi..astfel pot si ei sa isi expuna sentimentele fara emotiile de rigoare :”> …In schimb chiar nu cred in prieteniile de pe mess….Dupa parerea mea e oricum destul de greu sa iti faci prieteni in realitate…(toata lumea stie asta) ,dar pe mess mi se pare mult mai dificil:| Poti insa sa gasesti persoane care au multe lucruri in comun cu tine si te poti simti bine in compania lor de pe mess;))…Cel putin eu asta patesc:D

  • 24. jpg  |  ianuarie 10, 2008 la 8:16 pm

    Pe mess e mult mai simplu sa vorbesti cu cineva, cu care de obicei
    ti-e greu sa vorbesti fatza-n fatza. E mai simplu sa spui pentru ca persoana respectiva nu te priveste in ochi si nu pea ai cum sa te intimidezi. Din acest punct de vedere, messengeru e o inventie buna, insa are multe defecte.
    O imbunatatire adusa messengerului ar fi o bara pe undeva pe sus pe care sa scrie: „Statul excesiv pe net dauneaza grav sanatatii”

  • 25. Liana  |  ianuarie 10, 2008 la 8:31 pm

    Pe mess foarte multe persoane se pot exprima mult mai bine decat daca ar sta fata in fata q respectiva persoana…chiar si mie mi s-a intamplat lucrul asta de multe ori…dar nu trebuie sa ne invatam sa comunicam numai asa…nu trebuie sa ne inchidem intr-un glob de sticla pe care sa scriem „messenger” si sa uitam qm e sa porti o discutie face to face…Pe mess nu poti sa cunosti decat foarte putin o persoana, deoarece nu poti stii dak e sincer sau doar se „camufleaza” pentru a-si crea o imagine buna..

  • 26. Grozea Alexandra  |  ianuarie 10, 2008 la 9:09 pm

    desigur ca este mai usor sa te exteriorizezi in realitate, decat pe mes…din exprimarea sentimentelor mai ai nevoie si de reactii, comportament….cum iti manifesti, spre exemplu, dragostea,pe mes?prin bine cunoscutul emoticon : ” :X”…eu cred ca e nevoie de mai mult…unde raman atingerile calde, sarutul acela care atinge perfectiunea, privirea care spune atat de multe?poate se vor inventa emoticon-uri pt ele, insa tot nu le vei simti niciodata ca in realitate

  • 27. omulplajei  |  ianuarie 20, 2008 la 11:37 am

    bariere in comunicare pe mess?..pai eu zic ca apar in special cand cei doi aflati in situatia de comunicare sunt din cercuri ,paturi si plapume sociale diferite:D..dar e normall..asta se intampla si in viataaaaaaaaaaaa:..real life:X

  • 28. omulplajei  |  ianuarie 20, 2008 la 11:39 am

    si inca ceva…slavite fie programele ce afiseaza la status muzica ascultata de cei de pe mess:D..muzica e cel mai usor instrument prin care se paote face o prima caracterizare a persoanelor necunoscute:D

  • 29. Liana  |  ianuarie 27, 2008 la 12:22 am

    da asa e…de multe ori m’au ajutat programele care afiseaza muzik la status pt k au faqt cat 100 de cuvinte..si am reusit oarecum sa’mi fac o imagine despre persoana respectiva>:)

  • 30. Jezebel  |  februarie 5, 2008 la 8:53 am

    eu tin mess-ul deschis mereu cand aprind PC…dar nu prea vb cu nimeni….doar knd ma intereseaza ceva….la inceput eram cam prostutza,,pt k ma suparam pe anumite persoane..ne certam..numai pe mess..si pe chestii legate de mess..D`oh ..dobitoaca mai eram..dar acum..deja nu imi mai pasa..de discutiile purtate pe internet..doar strictul necesar….mai bn ma cert cu cineva in fata..k sa fie mai multa intensitate,nervozitate si dak imi iau vre`un pumn totusi sa il simt k pe mess…nu prea cred=))

  • 31. CiUFULiCi  |  aprilie 5, 2008 la 4:15 pm

    Eu ,una ,deja m-am plictisit de mess..nu mai petrec tot timpul la PC. Pur si simplu intru pe mess, vreific mailul si raman online cat timp sunt plecata, dorm etc. E mai simplu si mai practic:D 😉

  • 32. raluca  |  aprilie 7, 2008 la 4:37 pm

    este diferit…cand eram in clasele mici putini dintre noi stiau ce este acela mess…veneam de la sc invatam sau ce mai faceam noi…dar acum nu putem face nimic daca nu avem mess-ul deschis..mai invatam 10 randuri mai vb cu cineva 15 min si tot asa.Cat despre barierele in comunicare pe mess..mi se pare mult mai usor sa te exteriorizezi in realitate,poti sa gesticulezi(cel putin eu tr sa gesticulez cand vb:d) si te poti face mai bine inteles.Cu toate acestea atunci cand purtam discutii serioase,filosofice ne simtim „mai in siguranta” in spatele unui monitor,suntem mai greu intimidati:d.

  • 33. simona  |  aprilie 9, 2008 la 11:54 am

    pe mess este mult mai usor sa iti ascunzi anumite sentimente 😉 esti suparat dar nu vrei sa afle nimeni..este foarte simplu sa ascunzi asta cu ajutorul emoticon`urilor , pui ” :)) =)) ” si toata lumea este fericita 😉 . pe mess te poti ascunde in spatele acestor emoticon`uri , un lucru care nu este bun…iti creezi o anumita imagine depsre persoana cu care vb iar cand ajungi sa o cunosti face to face iti dai seama k e total diferita si iti vine sa o iei la fuga :O:O:O

  • 34. chiar fric  |  aprilie 9, 2008 la 2:06 pm

    messengerul este,dupa acea vorba celebra,un MUSTHAVE dar nu al sezonului, ci mai degraba al identitatii noastre.ne regasim cu usurintza in cadrul acestui program.s-a ajuns in situatia-n care nu ne mai gandim la el ca la un program;incepem sa-l percepem intr-o masura cat mai umana,ca sa zic asa,deoarece messengerul este de fapt grupul nostru de prieteni .deci,messengerul ESTE prietenii nostri(fragment din gramatica de periferie).si multe probleme isi au rezolvarea pe mess.calculatorul fara messenger ,pentru mine cel putin,ar fi mult prea SERIOS.

  • 35. suz  |  aprilie 9, 2008 la 6:27 pm

    Este normal sa te „camuflezi”pe mess.De fapt receptoru nu are de unde sa shtie dak vorbesti sau nu serios :-j doar in cazul in care te cunoaste foarte bine…shi cazurile astea sunt 40% deoarece dupa parerea mea nu exista persoana care sa cunosca o alta pesoana integral.In celelate cazui avem „camuflare” la maxim:))

  • 36. ip-11i  |  aprilie 9, 2008 la 7:10 pm

    e o vorba f adevarata ” traieste viata ta,nu pe-a altuia”.cu alte cuvinte,nu are rost sa pretinzi ceva c nu esti si poate nu vei putea fi niciodata,doar d dragu d a fi placut d altii,sau sa” dai bine”. la varsta noastra,e normal k fiekre dintre noi sa-si fi format deja o parere dspre sine,o imagine mai mult sau mai putin fidela despre „eul” sau psihic,spiritual..sau despre statutul social.imaginea de sine este f importanta cred eu cel putin,ea fiind cea kre leaga necesitatea d situatiile cu kre n confruntam. imag de sine este totodata si apreciere fiekruia la un anumit moment,felul in kre suntem sau am dori sa fim sau sa parem k suntem k si aprecierea celor din jur.ascunderea in spatele tastaturii si pretinderea a fi ceea c nu esti kiar arata o problema de stima d sine…acum este f importanta aceasta trasatura,atat in alegerea unui job ,kt si a unui partener d viata..si dak nici makr asta unii nu vor sa o recunoask..si au d acum identitai false,cn stie ce se mai poate intampla..kiar este o problema sa ai asemenea complexe si sa nu fii in stare sa recunosti k esti ceea c esti ..in asta consta sa fii om in primul rand..sa ai abilitatea d a judeca lucrurile din prisma gandirii tale,si sa stii cn esti cu adevarat tu in primul rand..si apoi restul lumii..ma rog ,asta e parerea mea:)

  • 37. flory  |  aprilie 14, 2008 la 3:55 pm

    Pentru mine una e o binefacere, in felul asta pot conversa cu prietenii dragi aflati la distanta si pe care nu ii pot vedea foarte des .Mess-ul este deasemenea un mirc privat. Imi place ,de cand am net prin cablu, il pornesc si il las asa pana sting calculatorul , inclusiv atunci cand ma joc sau ma uit la filme. Mai si vorbesc , dar nu pot sa zic ca sunt dependenta . Il las deschis doar pentru ca poate are cineva sa-mi zica ceva important ,insa atunci cand incep sa primesc mesaje aberante ( mass) il inchid. In loc sa dau telefon si sa ma coste, vorbesc pe mess. Free and easy. 😀 Cei care ma enerveaza si dau mass-uri , cu un simplu click le dau ignore si scap de ei. Lista de ignore creste pe zi ce trece. 😀

  • 38. Stefan  |  aprilie 28, 2008 la 12:45 pm

    Messu dupa parerea mea e o mare tampenie pe care toti oamenii fara ocupatii stau pe el…..acuma nu vreau sa par absurd si sa nu mai stea nimeni pe mess dar cand ii vad pe unii ca de dimineatza knd nici nu se scoala bine,stau pe mess toata ziua si nici makar nu vorbesc…..sau ma mai enerveaza la culme aia care isi pun DND la status:pai bai frate daca ai treaba nu mai sta man pe mess….messu e de vorbit.Concluzia:messu tampeste oamenii!!!Recunosc ca si eu stau pe mess insta stau doar cat imi trebuie sa vorbesc cu resepctivu sau respectiva….si nu pun dnd la status(daca am treaba ies sau stau pe invisible)

  • 39. alina  |  mai 1, 2008 la 9:15 am

    Yahoo Messenger…mai pe scurt : messul …bati din fereastra in fereastra(sau « buzzui » )si iti deschid mai multi prieteni …..iar in loc sa mai stai cu ei la un suc sa ii auzi cum rad sau sa ii vezi cum gesticuleaza ,ii strangi in “gasca” intr-o conferinta si te imbacsesti cu sunetul dureros pe care il fac tastele …..dependenta apare dupa cel mult o saptamana ….la unii dupa o ora chiar …..si te trezesti la finalul zilei cu oasele atrofiate si cu arhiva de mess plina …uneori iti mai pui cate o poza cu tine la avatar sa mai vada prietenii cat de mult ai crescut pentru a nu te uita …deoarece dupa o vreme de conversatii pe mess te recunoscut dupa anumite fete zambitoare ori dupa « np »-uri sau « ms »-uri …..Dupa luni intregi de mess devii un om virtual care se bucura de timpul sau liber in « razele » monitorului…..

  • 40. Cineva  |  mai 13, 2008 la 1:39 pm

    fara mess probabil k as simti k-mi lipseste ceva.iar asta nu pt k stau sa vb non-stop cu persoane cunoscute si necunoscute cum fac altii ci pur si simplu din obisnuintza de a intra in fiecare zi cand vin d la sc si de a sti k st acolo:)).si ca sa-ti exprimi sentimentele e mai usor pe mess nu mi se pare deloc o afirmatie adevarata.n-ai certitudinea ca cel cu care vb iti recepteaza mesajul exact cum este.poate intelege mesajul tau total gresit.daca nu ai tupeul sa te exprimi fata n fata probabil k ar fi si messu o solutie da’ nu una buna:d parerea mea ;;)

  • 41. Filip Sebastian Dumitru  |  mai 13, 2008 la 5:48 pm

    Messengerul este un mijloc de comunicare prin intermediul Internetului, care a evoluat enorm in ultimii ani. Acesta se dovedeste a fi cea mai rapida si cea mai ieftina modalitate prin care oamenii pot intra in contact, de la distanta. Un astfel de serviciu s-a dovedit a avea un mare succes, in special in randul tinerilor, pentru care Messengerul reprezinta si divertisment: schimb de idei, de documente, muzica, linkuri, etc. In ziua de azi, oricine incepand cu varste din ce in ce mai fragede (7-8 ani) are acces la Internet si in consecinta la serviciul de Messenger si la posta electronica. In secolul XXI, utilizarea calculatorului in diferite scopuri se dovedeste a fi adeseori cruciala. Nu de putine ori ne-am confruntat cu incapacitatea de a folosi un anumit program, cu lipsa de informatii, sau cu lipsa timpului pentru a gasi aceste informatii. Pentru toate acestea, s-au inventat Internetul, messul, mailul, speram noi intr-un scop nobil, desi unii oameni sunt din ce in ce mai dependenti de mijloacele electronice. Acest lucru se datoreaza in parte si din cauza ca suntem nevoiti sa folosim calculatorul, aproape in orice imprejurare, acasa, la serviciu, la scoala. Ce este de facut? Desi dorim sa nu mai fim atata de dependenti de el, nu putem scoate in totalitate calculatorul din viata noastra… unii nu reusesc chiar deloc. Dar este important sa ne amintim ca toate acestea reprezinta un mijloc spre atingerea obiectivelor si a aspiratiilor noastre in viata.

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 28.143 hits