mess?

decembrie 13, 2007 at 3:10 pm 52 comentarii

 “Vorbeam” pe mess pana noptile tarziu, atunci cand oboseala imi amortea mainile si gandurile. Motivele converstatiilor erau circulare: care e idealul vietii, povesti de-ale copilariei, incotro va duce relatia noastra incipienta, etc.

Incet-incet “mi s-a luat” de asa ceva. Am descoperit ca mici intarzieri “pe linie” cauzeaza discutii interminabile si monotone “ce zici? am zis doar ca.. hei, mai esti online?.. etc”. Am descoperit ca messenger-ul nu poate fi niciodata mai mult decat un telefon. Un telefon, e drept, la care poti spune multe, le vezi alb pe negru in fata, poti comunica link-uri si inregistra converstiile.

Dar problema telefonului ramane: trebuie sa spui lucruri spontane, prin urmare prea putin “gandite”. Risti sa incurci astfel oalele, sa interpretezi gresit replicile celuilalt. O solutie posibila impotriva ambiguitatii o reprezinta smiley-urile, ce-ti dau o idee vaga despre moaca celui de la capatul celalalt; nu pentru ca el ar adauga celebrul smiley  oricand zambeste, ci mai degraba reciproc: reflexul scrierii de  iti pune un zambet mic, subconstient, pe buze. In mod cert, insa, o solutie mult sub calitatea celei telefonice, in care tonul vocii spune mii de cuvinte ascunse.

Problema telefonului ramane. Nici macar nu este o problema: daca vrei doar un telefon online, messenger-ul este solutia ideala: mesaje scurte, la obiect, informatii clare; intrebari scurte cu raspunsuri da/nu. Pentru orice alt tip de dialog, insa, el este un mijloc de comunicatie cat se poate de prost. Scrisori de dragoste scrise in timp real? Jocuri de poker virtuale? Eseuri filosofice a doi coautori intercalate replica cu replica? Despartiri online? Cea mai proasta idee. Mai proasta chiar decat despartirea prin telefon…
In scurt timp, am renuntat la alt uz pentru messenger decat cel pur colocvial; mi-am epurat lista de “friends”; cand ai 50 de oameni in aceasta lista, cu care nu ai mai vorbit de cel putin un an de zile, unele masuri de selectie trebuie luate. Iar cand noi prieteni din aceasta lista incep sa ma asalteze cu mesaje pe teme filosofice, raspunsul meu tinde sa convearga spre mutenie.
Regret mult, regret nespus, ii supar, ii dezamagesc; sunt incapabil sa le explic, in timp real, pe messenger, de ce asa ceva ma deranjeaza si de ce prefer comunicarea off-line.
La fel cum poate am fost la fel de incapabil sa v-o explic acum. Deci, daca vreti lamuriri, Comentati!

p.s. daca vrei statusuri cu elodia, statusuri in engleza, statusuri „misto” sau statusuri triste, n-ai decat sa intri pe http://statusuri-mess.com/ , toate special facute pentru mess. nu stiam ca exista un asemenea site pana acum vreo 5 minute si sincer, nu-i simteam lipsa.

Entry filed under: Messenger.

messengerul la romani net lingua

52 comentarii Add your own

  • 1. podosu ioana  |  decembrie 13, 2007 la 5:28 pm

    Acum 3 ani,cand am intrat la liceu,nici nu aveam habar despre ceea ce inseamna „Messenger”.Aveam calculator acasa,insa nu aveam internet.Tin minte ca eram la orele de informatica si multi dintre colegii mei,cu toate ca se aflau la o distanta de niciun metru unul de celalalt,vorbeau pe mess.Si ma intrebam de ce fac asta cand pot foarte bine vorbi fata in fata?Apoi am intrat si eu in universul mess-ului si am inteles ca faceau asta pentru ca era amuzant,pentru ca acolo erau cu totii altfel,pentru ca erau cine vroiau ei,chiar aveau si un alt nume,pe care si-l alegeau singuri.

  • 2. stupidfeelings  |  decembrie 13, 2007 la 7:10 pm

    mda…si eu am descoperit mess`ul acum 2 ani si ceva…Mi`am facut id pentru ca, vazand`o mereu pe prietena mea cea mai buna ca vrea sa stea la un calculator cu internet [nu toate aveau net] si sa palavrageasca cu nu stiu ce persoane…de care mie nu imi zisese nimic…si de care nici nu auzisem pana atunci, m`am gandit sa incerc. Probabil ca am mai facut`o si pentru ca imi placea foarte mult o anumita formatie si asa descoperisem ca pot tine legatura cu alte persoane, fane ale aceleiasi trupe.
    Ideea e ca mess`ul iti rapeste mult din timp..Nu mai socializezi, nu mai iesi in oras…pur si simplu stai in casa..si vorbesti cu persoane chiar poate chiar ti se par neinteresante..dar vorbesti…pentru ca deja e un obicei…e monoton.
    Bineinteles ca mess`ul are si partile lui bune…Nu stii sa iti faci o tema?..Ai nevoie de o idee sau ceva?…si ai un prieten/a care stii ca se pricepe?…Daca e online e si mai bine..daca nu…se rezolva cu un telefon..intra pe mess…si te ajuta:D.
    Hmm…despartirile pe mess…FOARTE AIUREA!…bine…ca exista si telefonul…daca nu ai net…sau ti s`a stricat comp`ul si vrei neaparat sa ii dai papucii…ii dai un sms…

  • 3. fallen into grace  |  decembrie 13, 2007 la 7:26 pm

    Messsul? Sincera sa fiu, de abia daca mai intru 20-30 de minute pe zi, desi imi petrec mult mai mult timp pe net. De fiecare data cand intru, gasesc la mesaje offline exact aceleasi lucruri:

    1. Cine ma iubeste buzz
    2. Cat tii la mine? 1% 2% 3% 4% … pana la 100% RASPUNSUL OBLIGATORIU!!!
    3. new pics!!111!!!! please comment!!11!!!111!! [aici un link de hi5]
    4. Trimite acest mesaj la 250 de persoane sau vei muri pana maine
    5. Daca pana maine nu trimiti acest mesaj contul tau de yahoo va fi sters
    6. loome eu plec la baie / ma spal pe dinti / ma duc sa mananc / mi-am rupt o unghie si alte lucruri importante de genul asta pe care neaparat trebuie sa le stie toata lista

    Si lista continua. Ce imi place mie cel mai mult e ca 90% din ele se termina cu “…scuze, l-am primit si eu.”.

    Cat despre emoticonuri si altele, no comment. Cat de usor poti sa te ascunzi in spatele unui =)) sau :)) sau :(( cand nu ai nimic de spus. Ca sa nu mai spun ca am auzit de cazuri in care oamenii au ajuns sa spuna lol in conversatiile din lumea reala.

  • 4. Jalba Cristina  |  decembrie 14, 2007 la 12:09 pm

    mess-ul………..:(:(:( pe mess poti fi cine vrei:)d c oare iti pierzi timpul vorbind cu necunoscuti?nu ar fi mai bn sa iesi cu prietenii,sa vorbesti cu lumea,sa iti faci prieteni adevarati nu ca cei imginari cu care vb p mess.:-? toti cei pe care ii cunosc si sunt obsedati d mess, sunt persoane complexate de tot ceea ce ii inconjoara si deasemenea au firi introvertite.
    am vorbit p mess cu persoane pe care le cunosteam,dar nu stiau ca sunt eu,pentru ca asa cum fac multi mi am dat o identitate falsa,si am avut surpriza sa aflu lucruri la care nu m as fi asteptat.spunea pur si simplu lucruri jignitoare despre prietenii lor cu care se „afiseaza” ca fiind cei mai buni si multe alte lucruri stupefiante.ce mi se pare trist este faptul ca in realitate acele persoane au un alt fel de a fi .
    generatia aceasta se crede intr-o piesa de teatru care nu pare sa aiba sfarsit.

  • 5. Karol  |  decembrie 14, 2007 la 2:14 pm

    Ca sa citez din postul tau cu mailul… si inventeaza Yahoo pe messenger… pentru ca vazu ca mIRCu este bun… el a crezut ca e bun. Parerile sunt impartite. Imi amintesc cand eram clasa a 6a si vedeam pe fosta mea sora vitrega stand la calculator pana pe la 3 noaptea nefacand altceva decat TACA TACA TACA pe tastatura. Eu incercam sa o dau de partea mea, mai ia si tu un joc, ceva. Nu vroia. Apoi, in clasa a 8a, cand mi-am pus si eu internet de banda larga, am luat yahoo messenger. Momentul acela era plictiseala totala, pentru ca nu aveam pe nimeni in lista, si nu prea multi din clasa mea aveau net, si cei care aveau nu erau cine stie ce persoane de discutii.
    Intru in clasa a 9a. De cand a aparut, liceele erau pline de messenger… si e normal… cred. Nevoie de comunicare cand vrem sa stam singuri acasa e relativ corecta. Atunci incepusem sa stau din ce in ce mai mult. Punctul maxim a fost in clasa a 10a, prin iarna. In momentul acela mi-am dat seama ca singurul lucru folositor de facut in acel program este… telefonul. Desigur mai exista si Skype, dar messul este mai folosit p-aici si e mai usor de folosit.
    De atunci, am stat din ce in ce mai putin. Invers proportional de fapt cu numarul de prieteni din lista. Pe langa faptul ca nu vreau sa am alt status decat Busy. Altii poate nu au mai simtit asta, dar unii oameni sunt la fel de indignati daca iesi imediat ce incepi sa vorbesti cu cineva ca intr-o convorbire telefonica… Sau cred ca tu iesi de pe mess pentru ca i-ai vazut pe ei. Mi se pare o absoluta prostie. Asa ca, chiar daca de un an, doi incoace imi simt calculatorul gol fara internet (chiar e, proportional cu plinatatea internetului), am micsorat timpul de stat pe mess atat de mult incat de multe ori pur si simplu nu intru saptamani la rand. Pur si simplu nu ma mai atrage. Plus ca de cele mai multe ori simt ca o discutie pe internet nu duce absolut nicaieri.
    Alta parere am despre forumurile de discutii, dar asta cred ca va intra in alt post.
    Messul incearca sa fie un telefon… si cateodata mai mult de atat… dar nu reuseste in modul in care vrea. De aceea, cand au introdus optiunea Call, am fost fericit in el.

  • 6. anaayana  |  decembrie 14, 2007 la 3:46 pm

    Este o modalitate foarte buna pentru a comunica si a cunoaste oamenii (mai ales ca unii pe mess poate sunt mai plini de sarm ca-n realitate:)) insa, in ultima vreme il cam evit pentru ca ia prea mult din timp.

    Prefer de o mie de ori o discutie live decat pe mess dar atunci cand nu se poate si nu…e ok.

  • 7. Unknown  |  decembrie 14, 2007 la 7:05 pm

    In afara de faptul ca pe mess mia pot cere o tema sau o informatie necesara, nu consider ca este benefic. Eu cred ca dupa un timp dej acei care folosesc messul iin continuu nu vor mia putea purta o discutie normala cu o persoana in realitate pentru ca deja nu mai pooate fii spontana. Pe mess fiecare poate sta sa se gandeasca ce replici sa dea insa in realitate nu poate sa piarda timpul sa se gandeasca la replici. Deja se pierde spontaneitatea dupa folosirea indelungata a messengerului. Aceasta este parerea mea (si va spun din proprie experienta)

  • 8. labirinth  |  decembrie 14, 2007 la 8:47 pm

    cred ca as fi foarte ipocrita daca as incepe (si eu) sa critic mess-ul.. in mare (ce in mare? cam in totalitate) sunt de acord cu tot ceea ce s-a spus mai sus.. insa trebuie sa recunosc ca stau destul de mult timp pe mess (fiinta imperfecta ce sunt) – si ma critic indelung pentru asta. discutia pe mess nu se compara in niciun caz cu cea face to face da’ sunt momente cand in lipsa acesteia.. alegi messul (nevoia excesiva de socializare, probabil – cunoscuta si ca fiind specifica unei anumite categorii de varste :-” ).
    spre exemplu, cine ar vorbi cu tine a 1 noaptea (ca asa ti se tacaneste tie)? acum, o sa ne intrebam cum de cei ce au trait inaintea noastra nu au simtit aveasta nevoie.. nu stiu – lumea de astazi e prea ciudata ca sa o explic eu, un umil copil care comenteaza pe un blog – stiu doar ca eu am vrut NEAPARAT sa vorbesc cu cineva la 1 noaptea si asta a fost posibil din cauza messului.. poate sunt eu prea dez-axata.. :-??
    in ceea ce priveste prietenii, trecem dintr-o extrema in alta daca spunem ca numai prietenii cunoscuti in realitate sunt adevarati (nu afirm ca ar trebui sa avem numai prieteni virtuali, sa nu se inteleaga gresit). unul dintre scopurile initiale ale internetului a fost comunicarea intre oameni care altfel nu ar fi avut ocazia sa se cunoasca; acest lucru il face, intr-o masura mai mica sau mai mare si messul. sunt insa triste cazurile celor ce au mai multi prieteni in lumea virtuala decat in cea reala…
    acum, ca tot imi sare in ochi fraza cu spontaneitatea.. am observat ca pe mess poti vorbi atat foarte spontan, cat si sa stai si sa te gandesti la replici.. (ceea ce nu dauneaza neaparat exprimarii noastre)
    am sa inchei spunand ca messul, ca multe alte lucruri este foarte folosit, atata timp cat este utilizat cu masura’ (gosh ce exprimare banala, dar deja mi-a pierit inspiratia.. pe care oricum nu prea o am).. excesele dauneaza :-> si asta in orice domeniu… cred numai ca nu ar trebui sa ‘sarem la gatul’ messului pentru incredibilul rau pe care il face generatiei contemporane (de tot s-a mai dus inspiratia asta… :-< )

  • 9. ana robe  |  decembrie 16, 2007 la 8:41 pm

    „UNKNOWN” cosidera ca prmitul temelor de la colegi e benefic???:O:O:O………atunci ma intreb: messul pentru asta este folosit de cei mai multi?:(:(:( GRAV!

  • 10. Schutzengel  |  decembrie 17, 2007 la 7:58 pm

    Mdea…mess-ul si telefonul…Le urasc dar nu ma pot desparti de ele :-< … Motivul?Te fac sa uiti de convorbirea „reala”,de sentimentele pe care cuvantul spus in fata le arata…insa,asa este:ne este mult mai usor sa-i zicem cuiva ceea ce credem prin mess,decat sa-i zicem in fata si sa ne asumam responsabilitatea pentru ceea ce zicem..Este un act de iresponsabilitate,de lasitate,dar nu ne mai pasa,ne-am conformat deja cu asta :|.In continuare o sa folosim mess-ul,totusi,este cea mai usoara modalitate de a pastra contactul cu ceilalti 🙂

  • 11. d.blu  |  decembrie 17, 2007 la 9:07 pm

    Mess-ul a fost pana acum un an, cel mai interesant lucru descoperit de mine la varsta aceea. Acum doi ani se parea de-a dreptul ” extraordinar” sa vorbesc fara cuvinte,tastand in prostie lucruri nefolositoare.Totusi, e o forma mai buna de socializare pentru cei timizi,nu? 🙂
    Multe persoane au acum acces la internet, mai ales la messenger.
    Pot spune ca atunci un sfert din lista din lista mea era necunoscuta de mine.
    In fond, ideea sa iti faci prieteni noi e una buna,dar ce te faci cand te intalnesti cu persoana respectiva si observi ca de fapt nu are niciun subiect comun cu tine, sau ca este de fapt cineva ce nu parea sa fie asa – pe mess.
    In momente in care ai putea sa iesi afara cum faceai cand erai poate mai mic/a , sau cand te jucai fotbal sau sotron in fata blocului au fost inlocuite cu un numar infernal de ore in care ochii sunt la 30 de cm de monitor si conversatii inutile pot spune. OK, accept faptul ca prin mess poti comunica dela distanta mai usor cu prietenii sau cunostintele, dar deja se transforma intr-o moda.Cum ar fi sa traiesti numai acolo? In lumea literelor si a statusurilor cu subinteles plin de ura sau dragoste neimpartasita si massuri cu copii chinuiti de soarta ca nu si-au gasit sosetele si daca are cineva sa ii imprumute unele(acum glumesc si eu putin 😀 ) In mod cert- o nebunie.

    Mi-am dat seama ca nu are rost , de cele mai multe ori ajungeam sa ma cert cu prietenii din cauza interpretarilor frazelor pe care le scriam ,ce-i drept,fara sa stau sa ma gandesc prea mult asa cum as fi facut in viata reala.
    Daca ajungi sa traiesti pe messenger,adica sa inventezi tot felul de povesti doar ca sa pari credibil in fata unor necunoscuti si nu in viata reala,atunci sa te ingrijorezi putin [-(

  • 12. I0@n@  |  decembrie 18, 2007 la 5:15 pm

    mess-ul…..hmm un lucru bun sau rau?nu stiu ce spun…putem face o lista cu avantajele sale, cum ar fi: pastrarea legaturii cu prieteni, rude etc…dar dak ne gandim..mess-ul nu face altcva decat sa ne tina inchisi in casa, desi aparent aproape,dar de fapt departe de prietenii nostrii.Te poti certa foarte usor cu un prieten foarte apropiat din cauza incapacitatii de a vedea mimica sau gesturile.Asa ca mai bn lasam mess-ul la o parte si dam un telefon cuiva drag si iesim la plimbare , la un suc sau l patin0ar\:D/

  • 13. aidaL  |  decembrie 18, 2007 la 6:47 pm

    …pe messenger…relatam viata noastra punct cu punct…cu ajutorul statusurilor…dar faptul ca deja ajungem la o relatie ‘expusa’ online…pe mess sau pe ‘haifaiv’…e grav…toata lumea afla de la status…daca avem iubit/iubita….statusuri gen:”te iubesc bobocel”/”si eu te iubesc pisicutza mea” sau statusuri ce suna a matrimoniale „sunt singur…:(( vreau o fata!” si alte idiotenii…deja devine suparator…plus nenumaratele mass-uri cum bine spunea cineva mai sus…(„loome eu plec la baie / ma spal pe dinti / ma duc sa mananc / mi-am rupt o unghie”) sau cele ce iti arata cat de mult il ‘doare pe ala de tine’ cu ‘fac ceva pe voi’…sau ‘bai,va iubesc’…in concluzie…persoanele respective sunt clar neinspirate,au frustrari…(nu stiu si nici nu vreau sa aflu de care!) si nu au o viata sociala normala…deci nu comunica natural…si asta…chiar nu e bine…hai afara…a nins…si nu,nu-ti dau un link ca sa vezi…hai afara!…sa ne jucam cu zapada ca atunci cand eram mici…sa ne ‘frecam’ cu zapada pana cand ne inrosim fetele…apoi vine mama si ne cheama in casa ca altfel o sa racim…acum doar intra in camera la 2 noaptea si striga la noi spunandu-ne:”inchide odata panarama aia de mess!”…devin nostalgica…

  • 14. labirinth  |  decembrie 18, 2007 la 7:08 pm

    nu a dat nimeni un exemplu concret de ce se poate intampla pe mess ( negativ. ma refer..).. sau nu am vazut eu.. oricum massul suna asa:
    sunt_prea_draguta_si_nu_ii_dau_numele: caut gagica :-” ;;)====>cn se ofera…..da usor nu sariti 😀 srry pt cei q dnd (mass)
    [emoticonurile le-am adaugat eu]
    stupefiata, am dat (vesnicul) copy paste unui prieten (cu care vorbesc seara de seara.. pe mess.. nesanatos, stiu) care mi-a dat apoi un alt copy paste cu o asemenea replica.. spunand ca este la ordinea zilei.. (copy paste-ul era dintr-o arhiva.. dintr-un alt copy paste :-j )
    oricum.. concluzia ar fi ca in fata unui asemenea fapt.. eu nu prea pot zice mai mult de ‘no comment’ insotit de un emoticon bine-cunoscut 😐

  • 15. georgiana  |  decembrie 18, 2007 la 8:21 pm

    messenger-ul este o modalitate de a comunica fara sa te implici prea mult in discutie…ma refer la faptul ca e mult mai usor sa spui cv pe mess decat in realitate ( nu ti se aude vocea, nu ti se vede expresia fetei). Cu toate acestea, eu prefer sa vb off-line, deoarece asa ma fac inteleasa mai bn. Sa fiu sincera eu nu stau prea mult sa vb cu cei 300 de ”prieteni” dintre care 80% nu-i cunosc, dar tin mess-ul tot timpul deschis…dc? ….ma simt conectata la nou….simt ca nu sunt singura….adik sa vad lista plina ma face sa nu ma plictisesc..poate parea ciudat , dar asa simteam inainte..acum nu prea ma mai intereseaza asta, prefer sa citesc chestii interesante pe net decat sa caut subiecte de discutiept a vb cu ceilalti

  • 16. alexandra co  |  decembrie 18, 2007 la 8:28 pm

    Nu stiu daca s-ar mai putea zice altceva despre mess. Sunt de acord cu aproape tot ce s-a spus mai inainte. Ideea e ca este mult mai simplu sa te uiti in fata unui monitor si sa scrii ceva la tastatura decat sa vorbesti fata in fata cu persoana respectiva, e mult mai comod. Iti poti spune mult mai usor parerea si sentimentele fara a mai rosi sau a te balbai.

  • 17. ioana  |  decembrie 18, 2007 la 8:47 pm

    Eu una nu sunt adepta pierderii noptilor pe mess, pot spune chiar ca nu sunt „mess addicted”; daca se intampla sa stau jum de ora pe mess la doua zile e ok. Asta insa se intampla acum. Pentru ca imi amintesc ca acum doi ani si mai cu seama anul trecut, devenisem dependenta de statul pe mess. Pierdeam vremea intr-un mod prostesc. Nu aveam ceva sa comunic in mod special, dar gaseam intotdeauna subiecte de discutie, pretexte de fapt sa stau pe net.
    Nu stiu de ce, dar imi facea placere. Aveam calculatorul deschis mai tot timpul si devenise oarecum o prioritate. Daca insa mi-ar cere cineva o explicatie referitoare la motivul pentru care faceam asta, nu as putea sa raspund. O faceam pur si simplu penrtu ca o faceau si altii si asa ne regaseam dupa ce plecam de la scoala. Pana cand, intr-un sfarsit mi-am dat seama ca pierdeam vremea inutil, cand in timpul ala puteam sa fac ceva constructiv. Asa ca am facut tot posibilul sa ma educ in asa fel incat sa renunt la mess cat de mult pot. Nu credeam ca ar putea fi atat de greu. La inceput aveam mereu tendinta sa intru sa vad cine mai e on, cine nu etc. Din fericire acum am reusit si am redus extrem de mult timpul de stat pe mess. Si chiar e o realizare

  • 18. ioana b  |  decembrie 18, 2007 la 8:55 pm

    Inca ceva, in completarea a ceea ce am zis mai sus…
    S-a intamplat sa nimeresec zilele trecute pe mtv. Intr-o emisiune, prezentatoarea ii ia interviu unui tanar. Nu stiu exact despre ce vorbeau, dar ideea e ca la un mom dat, atat prezentatoarea cat si baiatul respectiv vorbeau cu prescurtari tip „brb” sau „lol”, specifice messului. Si ma gandeam ca toata harababura asta cu messuil a invadat chiar si lumea mass mediei 😕

  • 19. Filutki  |  decembrie 19, 2007 la 1:12 am

    Obsesia de sine se manifesta astazi ca frica de boala si de imbatranire. Pentru a scapa de povora aceasta a timpurilor postmoderne, ne „adapostim” la umbra netului batran si vorbim in prescurtari idioate („brb, gtg, nb, lol, np, ms”), alegem statusuri si mai idioate („dnd. nu raspund nimanui.invat, serios, nu deranja, am examen maine. nu da buzz sau DORM). La naiba! Nu vrei sa fii deranjat, INCHIDE MESSUL sau macar treci pe invisible; nimeni nu da doi lei daca ai tu examen maine sau daca esti ranit in dragoste! Tot din periplu „hai sa uitam de noi”, ne trezim ca dam o mie de refresh-uri din instinct, in timp ce ne gandim la cu totul altceva, sau ca dam o cautare pe google „asa , la caterinca”.

  • 20. Filutki  |  decembrie 19, 2007 la 1:21 am

    Messul in exces dezvolta o serie de frustrari, reclama o gama intreaga de moduri pasiv-agresive de abordare, potenteaza imaginatia si creaza legaturi puternice intre oameni la nivel emotional (exemplu: indragosteala de pe net) dar legaturi non-durative la nivel rational. Ce inseamna cearta pe mess?!?! Este ea reala? Este; in masura in care persoanele respective se si cunosc, au posibilitatea de a se intalni a doua, a treia, a nshpea zi, altfel nu vad posibila constientizarea repercursiunilor unei astfel de dispute.

  • 21. mircea  |  decembrie 19, 2007 la 9:13 am

    cred k asta e cel mai tare drog…eu unu…am devenit „dependent” oarecum de mess…adik…in loc sa ma duc sa vad si eu ce mai este pe la tv…ma bag in fata monictorului si acolo zac cu messengerul deschis…vorbind numai k sa ma aflu in treaba:-??…prin simplul fapt k nu am ce face:|

  • 22. andrei tzinta ™  |  decembrie 19, 2007 la 1:00 pm

    pt mine messul este o cale de a vb cu prieteni[(atunci cand am intradevar nevoie sa vb cu ei ,nu msg gen cine ma ube buzz )],un mod de a trimite fisiere mai rapid decat pe mail si cam atat,la altceva nu prea il folosesc( si nici nu prea vad la ce ar mai putea fi folosit in afara de asta ).
    pt altii ce reprezinta ..nu prea stiu …da pot sa va spun unele kestii interesante ..exemplu intro seara am adormit cu calk deskis ( messul era deskis) si mam trezit pe la 3 noaptea …am zis sa ma uit dak cineva e online …si surpriza ….aveam cam 16 oameni online …toti cu status „idle de nush cat timp si dorm”…a 2 a zi am intrebat cativa din ei de ce erau pe mess la 3 ….unii au zis ca au laptop si l tin aproape mereu aprins ,unu ca a adormit cu calk aprins , dar majoritatea mi au raspuns ca l au lasat ca sa i vada lumea online:|…trageti si voi concluziiile
    alta kestie interesanta e ce face un copil cu acces la internet dupa ce ajunge de la scoala….intra pe mess,sa l vada lumea ca are net si messenger,normal
    ideea e ca lumea a inceput sa vada messu ca o necesitate , ca un drog ,cum a spus MIRCEA mai sus ,dar nu fac nimic in privinta asta…pe cati nu am auzit :”eu stau prea mult pe mess”… da nush dak jumatate au facut ceva in privinta asta
    si se pare ca incepem din ce in ce mai mult sa preferam mess ,internet si alte lucruri legate de calk in loc sa citim o carte sau o revista interesanta ,sau sa iesim cu un prieten la o plimbare ….

    by tarGet™

  • 23. dhanay(dana popescu)  |  decembrie 19, 2007 la 7:32 pm

    Da,e drept ca mess-ul deschide unele porti spre necunoscut,iti pierzi timpul aiurea cu discutii puerile,banale sau de ce nu uneori filosofice insa de care avem nevoie.Iar daca timpul niciodata nu este suficient ,putem amana aceste discutii la infinit in speranta continua ca poate maine vom avea timp?Vedem in jurul nostru cum tot mai multi sunt acaparati de mess,cum orice discutie se leaga de mess:”lasa ca vorbim pe mess” dar totul vine din dorinta de a experimenta si sincer in cazul meu din dorinta de a comunica cat mai mult,din dorinta de a fii alaturi de ceilalti cand simti fara sa vrei ca au nevoie de tine sau poate tu de ei.E adevarat ca cele mai profunde discutii sunt acelea cand il poti privi in ochi pe cel cu care vorbesti,pentru ca cel putin pe mine ma ajuta sa il cunosc mai bine,sa il inteleg si chiar sa simt unele lucruri.Da,sunt discutii care pot fi purtate pe mess care de altfel sunt interminabile,tot timpul intervine ceva,iti mai amintesti cate ceva dar pot fi si discutii care desi aparent nu pot fi discutate pe mess ele pot fi incepute.Sincer, candva,o persoana deosebita pentru mine spunea:”regret mult,regret nespus,ii supar,ii dezamagesc,sunt incapabil sa le explic in timp real,pe messenger…”si avea dreptate nu pentru ca dezamageste sau supara ci pentru ca nu poate fi alaturi si nu iti poate data o mana de ajutor de fiecare data cand problemele tale nu sunt de suficiente.Poate ca totul se datoreaza faptului ca asa suntem noi oamenii,nerabdatori,dornici sa avem totul imediat.Dar in viata totul se compeseaza,candva vom primi ce oferim ,trebuie doar sa avem rabdare.Cel putin eu asta simt si cred.Candva vom primi ce oferim………

  • 24. Kornytza  |  decembrie 20, 2007 la 7:29 am

    Of…nu-i intelegeam deloc inainte pe cei care spuneau ca messengerul le rapeste timpul,ca sunt doar discutii fara sens,etc.Pentru mine messengerul a aparut ca o portita de comunicare cu lumea exterioara mediului in care traiam,imediat dupa o tabara in care am cunoscut adolescenti din alte orase.Tin minte foarte bine cat de disperate eram si eu si prietena mea sa mergem ( fara sa afle parintii,caci pe vremea aia eram mai mici ) in internet cafe pentru a vorbi acea ora pe mess cu noii nostri prieteni;si cat ne rugam de parinti pentru internet.Mai apoi,vara trecuta prietena mea a plecat timp de o luna din tara – din nou disperarea dupa portita de comunicare oferita de messenger.Si iata ca acum am si internet si messenger si ma inrb cu ce am ramas.Doar cu amintirea vremurilor in care imi doream ceva ce nu puteam avea si cu gustul amar al celor care au incercat iluzia inaintea mea ,si pe care refuzam sa-i cred….

  • 25. rogzanna06  |  decembrie 20, 2007 la 8:17 am

    hmmm…mess…interesant cuvantul care nu stiu de unde a venit…dar totusi…
    am apucat sa traiesc in 2007 si cu mess si fara si ma simt atat norocoasa cat si plina de goluri..asta pentru ca pe la inceputul anului era o adevarata isterie in intregul oras despre mess si hi 5…tocmai pentru ca toata lumea avea internetul la pc-ul d de acasa prin cablu…
    cand i-am convins pe parintii mei sa imi conecteze si mie pc-ul la internet..a fost..un mare”ooooooaaaaauuuu!!!!!” pentru ca nu prea stiam nimik si ma simteam atat de mica in raport cu tot ce se putea face pe internet.
    recunosc si acum ca mai am de invatat..insa primul lucru pe care l-am descarcat de pe net a fost mess-ul care de atunci ma tine ore intregi cu ochii nedezlipiti de ecran…sau care ma face sa intarzii la fiecare ora..asta pentru ca discutiile fara sens cu oameni pe care nu ii cunosc decat de cateva minute ma fascineaza…insa de ce a aparut…tot din nevoia de comunicare imensa intre oameni din parti diferite ale lumii…

  • 26. Alinutza  |  decembrie 20, 2007 la 10:00 pm

    Pe mess te exteriorizezi de persoana ta. Devi o alta persoana pe care nu o sti decat knd te afli in fata calculatorului.E ceva greu de inteles qm poti sa fi atat de „ipocrit” pe mess fata de viata ta reala.Inainte knd era mircul toata lumea era innebunita dupa el.Isi dadeau intalniri si nu se duceau , apoi se laudau.Asa e si pe mess numai k nu prea se m practica sa iti dai intalniri. Preferi sa vb la nesfarsit q persoana respectiva, iar cand te intalnesti q ea habar nu ai ce sa-i spui. Pe mess porti o masca diferita de cea de fiecare zi……sau poate k nu.Poate k chiar esti u , dar se intampla foarte rar. Pe mess ai curaj sa faci tot ce vrei u sa spui tot ce vrei.

  • 27. alexandra kiru  |  decembrie 22, 2007 la 5:33 pm

    cum toate au un inceput, m-am aciuat si eu p mess intr-o vara, inra-10a.
    la inceput era disperare mare, stateam cu orele pe mess. era ingrozita mama:)), cu fratimiu ma certam non-stop, ca deh, trebuia sa stea si el.
    incet incet a disparut „magia” si am inceput sa stau mai putin. intru mai ales atunci cand am treaba cu cineva. bine, hai exagerez, mai stau si aiurea. dar nu cred ca sunt dependenta.
    nu mi s-a intamplat nimic grozav pe mees, nu mi-am intalnit nici marea iubire, nu mi-am facut prieteni, n-am spus nici prostii,nici n-am castigat nimic.
    messu face parte din viata noastra,acum depinde de noi cat de mult.

  • 28. ioana bedreaga  |  decembrie 23, 2007 la 3:56 pm

    matusa mea e plecata de mai bine de 10 ani in america. pentru a comunica mai usor, mama ei si-a facut cont pe messenger. de ceva vreme a inceput sa se si familiarizeze cu toata nebunia asta. descarca poze in calc, le trimite pe mail, cauta tot felul de programe pe net si tot asa. dar cel mai rau ma amuza cand ii spune „carmen, te invit la conversatie” :))). pur si simplu nu se poate obisnui cu ce inseamna limbajul de pe net, prescurtari etc. de multe ori, cand vorbeste pe mess parca scrie romane. da enter dupac ce tasteaza tot ce are de zis.

  • 29. diana g  |  decembrie 24, 2007 la 8:01 pm

    am id de mess de aproximativ 3 ani..si de atunci el face parte din viatza mea..la inceput nu-l foloseam atat de des pt k nu aveam net acasa si asteptam cu nerabdare orele de informatica doar pt a intra sa vb cu ceilalti:D..din pacate,nu-mi ajungea o singura ora…de cand am net acasa nu cred k a fost vreo zi in care sa nu fiu online..mess-ul pt mine a devenit treptat”un al 2-lea telefon” poate chiar mai interesant decat primul…el face parte din viata mea de zi cu zi si a devenit la fel de important precum celelalte lucruri pe care le folosesc zilnic…

  • 30. MoMo  |  decembrie 27, 2007 la 10:46 am

    Pentru mine messu nu a devenit INCA un „drog” [spre fericirea mea :D]
    Recunosc,prima data cand m-am conectat la internet nu era zi in care sa nu deschid calculatorul sh sa petrec cateva ore bune in fara monitorului!Acum,cred,a intervenit plictiseala sh obisnuinta!
    Stai mult pe mess cand ai cu cine vorbi,cand ai persoane „interesante” in lista,cu care ai subiecte comune.Dar parerea mea e ca te plictisesti sh de asta!

  • 31. denisalex  |  decembrie 28, 2007 la 8:28 am

    pt mine mess-ul nu este decat o comunicare, este ceva mai mult.Comunicarea pura este prin telefon.In familia mea transferul de date si fisiere este practicat frecvent, iar la telefon ne este imposibil acest lucru acum. Spun acum fiindca lumea va evolua, sau ,cel putin, asa speram.(denisapasoiu)

  • 32. denyden(9f)  |  decembrie 28, 2007 la 8:59 am

    Mess-ul este o lume in care te eliberezi de inhibitii si poti sa scrii exact ceea ce simti,fara nicio teama,fara nicio rusine.Este un prieten bun mai ales pentru cei timizi care nu pot spune ”te iubesc” sau ”te urasc” in fata.
    De multe ori nu se compara cu o conversatie f2f deoarece se intelege altceva si este destul de ambiguu,insa daca ai grija sa mai folosesti din cand in cand smiley-uri conversatia va prinde culoare si totul va fi ok,astfel incat pana si acea scanteie de moment va fi receptata de celalalt.
    Pe mess am legat multe prietenii atat cu cei din tara cat si cu cei din alte colturi ale lumii,lucru care mi se pare destul de placut,in primul rand pentru ca mi-am exersat cunoasterea limbilor straine,iar nu in in ultimul rand pentru ca simt ca am mai avansat in lumea aceasta magica a prieteniei,a cuvintelor neinfricate.

  • 33. Catylina  |  decembrie 28, 2007 la 1:38 pm

    Cine nu are id de mess? Sunt 99. 99% sigura ca oti vor spune: „da” si unii chiar vor raman uimiti de ce intrebare prosteasca le-am pus.
    Mess-ul este o noua metoda de a cunoste oameni , dar si cea mai usora metoda de a-i spune cuiva adio sau la revedere.

  • 34. Catylina  |  decembrie 28, 2007 la 3:41 pm

    Din cauza mamei a trebuit sa inchid calculatorul si nu mi-am terminat idee. Ce ti-e si cu mamele astea!
    Cu ajutorul mess-ului am cunoscut multe persoane atat din buzau , ca si din alte orase (bucuresti , ploiesti, sf. gheorghe etc.). Pana acum n-am reusit sa cunosc p cineva din strainatate, dar am reusit sa comunic cu rude si coegi ce sunt plecat in afara tarii noastre.
    Mess-ul uneste lumea:))! Dar, din pacate, o mai si desparte!
    C`est la vie!

  • 35. andreea  |  decembrie 30, 2007 la 8:54 pm

    Mess….un cuvant destul de utilizat in zilele noastre poate chiar exagerat de utilizat dar am observat k deja incetul cu incetul devine parte din viata noastra in tot ceea ce facem …inclusiv in conversatiile inutile..pentru ca trebuie sa recunoastem….de foarte multe ori, vorbim pe mess numai ca sa ne aflam in treaba. Dar se vede ca asta ne place foarte mult…si asta e situatia..poate ca intr-o buna zi o sa ne saturam de mess ( ma rog, cred ca intr-un viitor indepartat :P)….un lucru e cert….k messul e din ce in ce mai raspandit si mai popular(t):mie, de exemplu, nu mi-a placut la inceput (asta fiindca nici nu aveam acasa net) dar pana la urma m-a cuprins si pe mine „microbul”messului. Acum nu mai sunt atat de incantata de el ca la inceput dar nici nu ma pot lipsi de el…e folositor pentru orice…si cred k asta e avantajul lui cel mai mare ( ma rog, pe langa faptul k vorbesti ore in sir cu cunoscuti sau nu:P). Si un alt avantaj ar fi k de multe ori ne simtim mai in largul nostru cand vorbim pe mess cu cineva decat fata in fata; si nu cred k e vorba de rusine ci mai degraba de comoditate sau de o alta exprimare in scris. Am auzit de curand ceva de genul” messul inlocuieste de fapt comunicarea pe care ar trebui sa ne-o cream noi insine cu ceilalti din jurul nostru”….si asta e adevarat dar aici depinde de fiecare cum priveste lucrurile; poate n-o inlocuieste dar cel putin o face mai usoara: :). Ceea ce imi mai place e faptul k si cei mari vor sa patrunda in ” lumea noastra” , daca i-am putea zice asa si o fac fara sa se planga, stiind k n-au alta scapare decat sa se acomodeze „noilor tendinte”:P…..deja vad k au inceput sa le placa….deci” mancati mess!!” Pentru mine, messul ramane ceva util si distractiv dar mai mult de atat…nu.

  • 36. mircea  |  ianuarie 3, 2008 la 11:56 am

    urasc mess prin ceea ce se numeste MASS X(…ce inteleg cei care dau mass de genul : nb all…va pup ma duc sa dorm…:|….aoleu..cand o sa va vina mintea la cap?

  • 37. mircea  |  ianuarie 3, 2008 la 11:59 am

    urasc mess in ceea ce priveste acest cuvant…MASS…ce inteleg ma cei care dau mass de genu:nb all ma duc sa dorm….du-te si dormi…nb…da nu ne mai zice noua :|…pe bune acum…cand o sa va vina mintea la cap?

  • 38. downtownjesus  |  ianuarie 3, 2008 la 7:15 pm

    commenturile de aici necesita raspunsuri individuale:
    fallen into grace: doar ai auzit de astfel de cazuri? sunt peste tot, sunt epoci, perioade istorice, trend-uri, colectii toamna-iarna. epoca „doua puncte ics”, perioada „lol” cu prietena sa nedespartita „rofl”, „doua puncte stelute”, iar „berebe”-ul este deja o intreaga era. ehehehe, trecute vremurile limbii romane pure…
    aidaL: da, ok, foarte sanatos ce spui tu acolo. omiti imperfectiunea firii umane. vorbesc despre mine. am un vis, unul mare si lat, si daca intr-o zi mi s-ar implini, as vrea sa stie toata lumea. nu pt ca mi-ar pasa de ei, ci pt ca bucuria mea n-ar incapea in kg mele de muschi, tendoane, epiderma si alte cele. nu, n-ar fi „bobocel” si „pisicutza” („bobocel” =))), dar ar fi status, pt ca as fi mult prea fericita. fericirea trebuie impartita. ca si tristetea. si asta e comunicare, nu? comunicare la care nu putem renunta, oricat de patrati ne-am da.
    rogzanna06: inca sunt paralela cu toate chestiile legate de calc, de la programare la chestiile fizice pe care pun mana. astept cu nerabdare pe cineva care sa nu mai dea ochii peste cap cand ii spun ca n-am nici cea mai vaga idee despre ce memorie are hard-disk-ul, care sa ma ia in brate pe urma si sa ma duca intr-un parc toamna, printre frunze ingalbenite. sunt mandra ca nu stiu nimic despre asta si imi place la nebunie faptul ca vad doar latura subiectiva a lucrurilor. kill me for dreaming.
    dana popescu: pari a fi singurul om de pe aici care stie ce inseamna prietenie.
    pt toata lumea: bah oameni buni, voi n-aveti prieteni, da’ prieteni prieteni, fara de care aveti impresia ca va sufocati, la care va ganditi tot timpul cand sunt plecati la valcea sau la craiova sau la bucuresti? sa va fie groaza cand sunt departe pt ca s-ar putea sa li se faca dor de cineva sau sa doreasca ceva si sa nu poata avea sau sa li se intample ceva si voi sa nu puteti fi aproape de ei? daca as putea, as lasa messu deschis 24 de ore din 24, ca sa nu pierd nici un moment din viata lor. e vorba de o legatura mai presus de cabluri si de tastatura, e legatura inter-spirituala. eu sunt aici, el e acolo si chiar daca nu vorbeste sau scrie, poate ascultam aceeasi piesa sau ne e dor de acelasi oras. oricum, cele mai frumoase amintiri se castiga in viata reala, nu pe mess. clar. primul id a fost facut cand n-aveam net si cand habar n-aveam sa folosesc un calculator, cu un scop precis, pt un singur om. da, vroiam sa ma vada acolo in lista, chiar daca n-as fi putut comunica. cat despre mass-uri, am dat un singur mass (hai doua, cred ca era si ala cu paralela intre rock-eri si manelari, care era pueril rau, da’ nu puteam sa nu-l trimit ca era despre rock :D). si mass-ul ala l-am dat mai departe datorita unui singur cuvant. zicea ceva gen :”bla bla bla nu stiu ce in seara asta cineva va realiza ca te iubeste”. datorita acelui „realiza” l-am trimis. pur si simplu, a atins o coarda sensibila. „spune”, „hotaraste”, „afla” sau orice alt verb n-ar fi produs trimiterea mai departe a mass-ului. dar era „realiza” si nu m-am putut abtine. nu mai vorbesc de reactia prietenilor mei cand l-au primit :))

  • 39. mandy  |  ianuarie 4, 2008 la 9:56 pm

    Am ajuns sa intru pe messenger doar de dragul de a fi online. In timpul scolii, cum ajung acasa, dau Log In, dar nu stau tot timpul la calculator.
    In timpul vacantei, mai ales, pot sa stau departe de mess chiar si o saptamana intreaga. Problema e ca atunci cand intru online, cel putin 10 persoane ma intreaba unde am fost, ce am patit, de ce nu am mai intrat pe mess, daca sunt suparata…Cand, de fapt, pur si simplu nu am avut chef de mess. Ca sa nu mai mentionez ca 90% din mesajele offline primite sunt mass-uri. Iar unii au ajuns in asa hal incat sa trimita mass-uri de genul „sal”. Da, am ajuns sa pierd cateva nopti in fata calculatorului. Insa chiar daca sunt online pana tarziu, nu inseamna ca sunt preocupata doar cu mess-ul.
    Aaa, si sa nu uitam de cei care dau add fara sa stie pe cine adauga in lista. Te trezesti apoi ca te intreaba „Cine esti?”, ajungand pana la urma sa iti ceara poze sau sa te invite la un suc ca sa va „cunoasteti mai bine”. Asa au ajuns cel putin 40 de persoane in lista de ignore…

  • 40. georgy  |  ianuarie 5, 2008 la 1:14 pm

    Pana sa imi bag internet…nu prea aveam habar ce e….dar cu timpul am ajuns sa vad ca poate fi interesant sa fi conectat cu lumea si sa poti afla lucruri in cateva secunde.MESS-ul te ajuta sa comunici cu cei pe care ii cunosti dar la un moment dat poate deveni plictisitor pentru ca ajungi sa epuizezi subiectele.Pentru mine acum mess-ul nu mai reprezinta mare lucru….la inceput eram foarte entuziasmata ca pot vorbi cu colegii si pot afla lucruri mult mai rapid.Mess-ul in schimb te poate deconecta de realitate……ajungi sa stai cateva ore si sa uiti de lucrurile care sunt cu adevarat importante si pierzi timpul uneori de pomana in loc sa faci ceva folositor.

  • 41. tzic  |  ianuarie 7, 2008 la 7:32 pm

    ma uitam intr-o zi cat de penibil arata fratimiu cand „vorbea” pe mess… avea castile mele mari pe urechi, muzica tare ( asa cum fac si eu si probabil multi altii) si probabil avea o discutie amuzanta pt ca statea si radea la calculator. bunicamea daca il vedea isi facea trei cruci si il baga la acatiste 3 ani…si imi dau seama ca asa sunt si eu…

  • 42. MMF  |  ianuarie 8, 2008 la 9:34 pm

    messu’… intru cand sunt acasa. ca altfel nu prea da lumea de mine. si unii (70%) mai dau si massuri. unii chiar nu inteleg ca nu ii intereseaza pe altii ca si-a pierdut cainele, pisica, broasca testoasa sau nu mai stiu ce. cele mai multe se dau cu referire la hi5 (vedeti post la capitolul hi5). plus ca te mai trezesti cu diversi „bazati” prin lista care te ameninta…sau te sacaie non-stop. pentru aceste specimene am un mesaj: NU CUNOSTI! NU MAI DA ADD! parerea mea…

  • 43. scutarovik  |  ianuarie 9, 2008 la 8:33 pm

    „moda” aceasta a messului o sa treaca, ascultati-ma pe mine

  • 44. Irimescu Madalina  |  ianuarie 10, 2008 la 8:08 pm

    Mi-am adus aminte acum,in timp ce citeam parerile celorlalti de un lucru care mi s-a intamplat acum vreo doi ani.Tocmai ma certasem cu o prietena foarte buna….sincer nici nu mai stiu din ce motiv.Pentru ca fiecare avea orgoliul ei,niciuna nu a avut curaj sa mearga la cealalta sa ceara impacare.Insa la un moment dat,in timp ce stateam pe mess primesc de la prietena cu care eram certata niste imagini.Le descarc,le salvez si le privesc.Erau poze dragalase cu animalute cu ochii in lacrimi care isi cereau scuze sau care spuneau mesaje de prietenie….Cuvintele au fost de prisos si din momentul acela ne-am impacat fara ca nimeni sa fie nevoit sa spuna iarta-ma…Dragut nu?;;)

  • 45. Ank B  |  ianuarie 13, 2008 la 5:18 pm

    Ce as putea sa zic? Eu stau pe mess destul de mult cam 4 ore pe zi. Imi place sa vorbesc cu prietenii mei si acesta e singurul motiv pentru care il folosesc. Nu imi place sa cunosc persoane noi prin intermediul messengerului. Cand nu cunosc o persoana si imi da add.. ”pentru a ma cunoaste” de cele mai multe ori dau ignore.
    Cel mai enervant lucru de pe mess il reprezinta Mass`ul…celebrul MASS . 😐 La inceput…adica prin clasa a 9a si eu dadeam mass`uri de genul : ”gn all >:D< :*” . Acum imi dau seama cat de stresante erau :)) . Altii dau massuri de genu` : ” sal ” sau …”ce faci?” sau…”ce parola tare ai!! imi place cum ai gandit`o!” ….care mai de care mai ”impresionante” 😐
    Personal, as fi fericita daca nu ar mai exista :)) , dar se pare ca pe toti ne`a prins in mreje messu` asta :-j
    Sia pana una alta…stam pe un scaun…in fatza computerului si mancam…ah…si mai vorbim cu cate un prieten 🙂

  • 46. Adelina Tudor  |  februarie 19, 2008 la 11:13 am

    mes-ul e cel mai nenorocit lucru care mi s-a intamplat in viata mea.
    pentru el nu mai am mama si tata,casa si masa nu mai zic…nici macar pt propria persoana nu-mi mai acord timpul necesar…

  • 47. CiUFULiCi  |  aprilie 5, 2008 la 4:34 pm

    Ce nu mi place mie la messengar este dragutzul de MASS…mai trebuie sa dau explicatii? /:) :-„

  • 48. CiUFULiCi  |  aprilie 9, 2008 la 2:56 pm

    Avand in vedere mass-urile abundente ale unora din lista mea .. sunt nevoit sa va aduc la cunostinta urmatoarele: <> – chiar neinteresant, deia nu mai pot eu ca ai venit tu la PC. 2) <>, <>, <> etc… – iarasi, crezi k intereseaza toata lista ce vei face tu in urmatoarea ora :-?? 3) <> – de ce trebuie sa dai mass? nu potzi sa scri doar acelei persoane chestia asta? 4) <> – dak vretzi sa nu va mai facetzi de râs instalatzi-va dc++, sau ceva de downloadat. 5) <> – nu crezi ca daca pozele tale ar reprezenta un minimal interes pt mine, ti-as da un comment? Atunci de ce trebuie sa l dai si p al treilea mass dak vezi k nimeni nu te asculta? :-“ 6) <> – Crezi ca o sa se trezeasca cineva sa dea bani pt “fetita” daca dai u massul mai departe, si ca asta e dovada de altruism? /:) 7) Daca nu trimiti massul asta vei avea 20 de ani de ghinion, daca trimiti la jumatate din lista vei avea 10 ani de ghinion, daca trimiti la toata lista vei avea 10 ani de noroc>> – am observat ca in era tehnologica au aparut noi superstitii, care sunt atat de inteligente incat poti negocia cu ele cati ani de ghinion/ noroc iti ofera =)) . Asta numesc eu mass’uri STUPIDE

  • 49. Irimescu Madalina  |  aprilie 9, 2008 la 4:36 pm

    Nu cred ca as exagera daca as spune….”cineva mi-a injectat mess-ul in sange”…pt ca recunosc ca a devenit un drog.Nu exista moment in care calculatorul meu sa fie deschis si sa nu fie in bara si mess-ul.Sunt cazuri in care si cand plec de acasa las calculatorul deschis numai de dragul mess-ului….oare voi putea sa scap vreodata de „drogul asta”?Raspuns:Momentan nici nu vreau pt ca il consider chiar si folositor….cu toate ca nu suna prea bine”drog folositor”.

  • 50. chiar dolfy  |  aprilie 16, 2008 la 6:47 pm

    mess ul este irezistibil. cum se deschide calculatorul imedia se deschide si el…nu ai ce face:)))nu i poti rezista. O data ce ai intrat, chiar si daca esti pe invisible, intra pe tine prietenul/prietena care intamplator au program care le arata daca esti sau nu invisible , si incepe o discutie interminala despre nemurirea sufletului. 😐 …si asa mai departe…o muzicuta, un link, un nou id…si asa ti ai ocupat cam jumatate de zi .
    poti fi cine vrei, cum vrei…nimeni nu te vede.
    practic.

  • 51. sa vad daca ma cunosti  |  aprilie 16, 2008 la 7:00 pm

    Stau pe mess mult , insa de multe ori fac si altceva, spre deosebire de altii care stau toata ziua si se uita in coltul din dreapta.

  • 52. Anamaria Vasile  |  aprilie 21, 2008 la 7:20 pm

    ce inseamna messenger-ul pt mine..este o intrebare destul de grea..la care am cateva raspunsuri care se bat cap in cap..spre exemplu as putea spune ca messengerul este cateodata chiar inutil..daca esti online iar persoana/persoanele careia/carora vrei sa ii/le vorbesti este/sunt offline, atunci messenger-ul este complet inutil.in schimb in caz contrar, messengerul este cea mai buna sursa de comunicare. simpla, ieftina si rapida. messenger-ul are foarte multe utilitati: poti trimite un document , o melodie, o poza sau orice doresti sa imparti cu un coleg de mess. eu cel putin fara messenger sunt ca si fara mancare .pot traii cateva zile fara el dar apoiu devin agitata pt k este poate chiar singura legatura care o pot pastra cu prietenii:(.. pe scurt sunt dependenta de messenger..ceea ce nu e bine..dar asta e..

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 28.157 hits