haifaiv

decembrie 13, 2007 at 1:49 pm 59 comentarii

~ despre hi5 ~

images.jpg

Daca acum ceva ani, blog era buzz-word-ul de pe buzele tuturor, noua provocare o constituie acum retelele sociale. Ce e cu ele, de ce le accesam, de ce ne plac, de ce nu? Sunt oameni care le resping cu violenta si oameni pentru care sunt principalul mod de comunicare. Exista si prejudecata ca le folosesc doar pustii, de aici si imaginea negativa pe care o au in ochii multora. Cum e cu cele invite only sau cu cele profesionale atunci? Intr-adevar, cele pentru adolescenti ies mai mult in fata, mereu te vei lovi de un profil de Hi5, in schimb de LinkedIn auzi mai greu. Sunt retelele sociale un substitut pentru un grup real de prieteni sau sunt o modalitate de a intra in contact cu cei care au preocupari similare?

Entry filed under: Hi5.

aşa nu. pro..

59 comentarii Add your own

  • 1. darksaiyan  |  decembrie 13, 2007 la 3:07 pm

    Hi5-ul este de ceva timp un loc in care se aduna mai toti adolescentii in zilele de azi… de ce? Parerea mea este ca oamenilor le este pur si simplu lene sa iasa din casa. De ce sa iasa cu unul, doi afara in soare pe terasa, sa mai dea si bani pe un suc numai pentru a vorbi cu aceste persoane (presupuse aproape necunoscute)? In felul acesta adolescentii, care simt nevoia de comunicare mai mult decat celelalte categorii de varsta, isi filtreaza alegerile din punct de vedere al aparentelor vazut in confortul dat de cateva clickuri pe un site.
    Chiar daca nu cred ca sunt foooarte multe cazuri in care oamenii s-au cunoscut pe acest site si au intrat cu adevarat intr-o legatura mai puternica, pot spune ca site-ul este din punct de vedere al generozitatii un punct in plus. Generozitatea de a da faivuri si commenturi la poze exista in mai toate retelele sociale. Totusi, in mai toate aceasta generozitate este santajista. Iti dau, imi dai. Asta e regula. Sau Puff Puff Pass, dar asta se aplica la alte grupuri :)). Sunt grupuri exclusiviste in toate retelele sociale reale, si desigur acestea trebuie sa apara si in retelele sociale virtuale – nu de putine ori, daca esti o persoana populara, ti se dau multe invitatii la cluburi exclusiviste din liceu sau oras. Te poti simti exclus si aici, dar nu trebuie sa punem la inima. Ca si in viata reala, esti placut sau nu. Cu atat mai mult pe internet, unde contactul optic este imposibil.
    Retelele sociale nu sunt un substitut pentru un grup real de prieteni, sunt cu putin peste o modalitate de a arata celorlalti ceea ce este, nu esti, sau ceea ce ai vrea sa fii. Pentru un grup real de prieteni, retelele acestea sunt o modalitate de a afla de la ceilalti o parere despre tine fara a pune incomoda intrebare „tu ce crezi despre mine”.
    Totusi nu trebuie sa ramanem numai la site-uri. Majoritatea jocurilor MMO (massively multiplayer online) au integrate notiunea de prieten si/sau grup sau club. Cu atat mai mult, in aceste jocuri, ca si in grupurile din viata reala dupa care sunt modelate, exista o anumita ierarhie. Astfel, daca tu nu esti o persoana populara sau vorbareata din fire (a se citi numai timida), aceste jocuri sunt o buna modalitate de a exercita dorinta de a fi peste ceilalti. Totusi majoritatea jocurilor de acest gen sunt mari ucigasi de timp, macelarind in mod rapid tot timpul liber pe care il ai, si de multe ori si timpul rezervat pentru altceva, din cauza faptului ca tind sa te tina lipit de monitor pentru ore in sir (JUST… ONE… MORE… LEVEL!). Dupa parerea mea, jocurile pot intrepatrunde actiunea de tip Hi5, care inseamna click click, vazut poze, un ocazional mesaj sau comentariu, cu elementul de „reusit sa faci ceva”. Scoatem elementul imaginilor care pot sa dea multe persoane la o parte pe hi5, introducem un dialog interactiv cu actiuni intrepatrunse si relativ „alive” (nu doar niste imoticonuri, ci miscare emotionala propriu-zisa pe personajul controlat de jucator) si jocul ca actiune si avem ceva de genul World of Warcraft. Exista cazuri in care oameni complet necunoscuti s-au intalnit in acest joc si s-au casatorit 2 ani mai tarziu (cupluri, normal). Pana la urma urmei, acest joc este jucat de putin sub 10 milioane de oameni. Si cu atat mai mult, jocul cere o plata a unei taxe lunare de cate 15$ pentru a continua jocul! Ce inseamna asta? Ca unii oameni ca cei din poza cu omuletul cu perfuzia de cafea isi pot pierde viata (in forma metaforica) in fata acelui calculator. Complet izolati de lume, cu sentimentul ca sunt atotputernici in lumea lor. Nu este un drum pe care sa il strabatem noi, asa ca ma opresc aici.
    Yours truly,
    Karol

  • 2. Alinutza  |  decembrie 13, 2007 la 4:41 pm

    Hi5 este un site plin de fitze, care mai de care sa-si etaleze frumusetea si vezi Doamne kt sunt ei de populari.:))) Si dak ii auzi k ei vor sa-si faca doar prieteni.Da mai sunt si cativa dar foarte putini.
    Eu le-as sugera sa termine q prostiile astea

  • 3. Jalba Cristina  |  decembrie 13, 2007 la 4:59 pm

    Pentru mine mess-ul este o pierdere de timp pe care din pacate o practic.In schimb contul de hi5 este cea mai inutila chestie.Am avut intr-un timp si eu cont,dar pe care l-am sters intr-o saptamana.Am un sentiment de repulsie cand ma uit acolo si vad fel de fel de poze artistice ale unor persoane pe care le cunosc:(

  • 4. Anya  |  decembrie 13, 2007 la 6:01 pm

    Parerea mea este k hi-5-ul este un ,,loc” interpretat gresit de multi dntre noi. Ideea initiala a hi-5-ului a fost ca sa ne cunoasteam mai bine, insa acest lucru a derivat intr`o spargere de bariere nu tocmai potrivita pentru anumite persoane de varsta noastra.

  • 5. Drulea Adrian  |  decembrie 14, 2007 la 5:26 pm

    Hi5 – dupa parerea mea este o obisnuinta ce provine din copilarie cand toti colectionam actipilde cu pokemoni sau cu numai stiu ce alte desene , poate ca parerea mea e eronata dar asa vad eu hi5 un album in care esti agitat sa fi cel mai placut , cu cele mai multe comenturi, five-uri , etc . La unii probabil e o posibilitate de a deveni populari sau sa intre in discutii cu altii , pe hi5 ai o alta imagine , una pozitiva , idealul ta ca persoana . Daca toti o sa incercam sa devenim modele ma intreb unde e naturaletea noastra ca individ , ca personalitate ?

  • 6. G3O  |  decembrie 14, 2007 la 5:54 pm

    Cat se poate vorbi depespre hi5…tocmai pentru ca exista acea diferenta de opinii care pe unii ii face sa simta o repulsie fata de hi5,iar pe altii sa practice acest joc banal si uneori plistisitor,intrand astfel in cercul vicios la comment-urilor si faiv-urilor.Pentru ca daca primesti un comment ar fi nepoliticos sa nu dai inapoi,si astfel te comformezi unui cod de legi inventat pana la urma de cei mai experimentati.Desigur,cred ca rolul hi5-ului a fost cu mult denaturat,datorita unora pentru care el nu este decat o cursa a cifrelor(sunt pur si simplu hipnotizati in incercarea lor de a avea cati mai multi prieteni si cat mai multe comment-uri).Hi5-ul a ajuns un fel de concurs de popularitate practicat de cei care se cred in stare si/sau de cei care se cred cu mult peste nivelul mediu de frumusete.Cam asa stau lucrurile.O persoana care e populara in viatat reala bineinteles ca are ,,prieteni” cu miile,insa prea putini sunt cei care isi dau seama ca asta nu ar trebui sa-i incalzeasca cu nimic,deoarece prietenii adevarati sunt putini si intotdeauna acolo,langa tine,cu o vorba buna, nu cu un comment.Cu siguranta exista si oameni care nu folosesc hi5-ul in scopurile mai sus prezentate,si multi care cred ca nu ar avea de ce sa-si faca un cont pentru ca acest lucru nu duce nicaieri.E decizia lor, pe care au luat-o tinand cont de sistemul de valori pe care il au si de principiile dupa care se ghideaza.

  • 7. Dobre Cosmin  |  decembrie 14, 2007 la 6:05 pm

    parerea..mea..este una buna ptr renumitu site hi5..deoarece poti sa il cunosti pe acea persoana…pana sa intri in contact cu ea (pe mess ) de exemplu….)….si dupa ..ce gasesti id ei..poti discuta mai amanuntit si etc……

  • 8. georgiana  |  decembrie 14, 2007 la 7:10 pm

    la inceput hi5-ul era ca un ”trend”, iar acum nu prea mai intru pe el, doar dau add la friends si ma mai uit la poze……in rest nu vad ce as putea face o zi intreaga pe hi5….

  • 9. Alecsandra  |  decembrie 14, 2007 la 10:28 pm

    cat timp am citit articolul nu mia stat in cap decat urmatoarea fraza, citita pe una din paginile de hi5 ale unei colege: „I don’t really want to meet someone here.. this is just a place where I can see together some of the people I know!”. in traducere, pe hi5 nu prea iti faci cunostinte noi,(foaaarte rar) ci, cum spune ea, doar ii vezi pe toti cunoscutii laolalta.
    initial nu stiu ce era hi5-ul ca eu am „venit” mai tarziu in „in marea familie”(ma amuza tare expresia, am uitat unde am auzit o). cand am intrat eu era deja o fitza; cine avea cont pe hi5 era tare. si era o intrecere care are pagina mai colorata, cu background cu artistii preferati, cu poze una mai editata ca alta, si cat mai multi friends si comenturi. s a ajuns sa se „cerseasca” chiar commenturi, care mie personal mi se pare oarecum penibil.
    acum nu stiu cum este perceput hi5 ul de ceilalti, eu m am cam debarasat. si desi mi a expirat primul cont, mi am facut altul, dar sincer nu stiu exact motivul. poate sa fiu in pas cu mersul lucrurilor. ca sa mi fac prieteni pe hi5 nu e vorba. imi dau friend request (nu cred ca mai are nevoie de traducere) diferiti indivizi dubiosi sau nu, dar niciodata nu am ajuns sa comunic cu ei pe hi5. si nici nu m am gandit vreodata ca as vrea.
    in fine, sincer vorbind, mie hi5 ul mi se pare ca pt mai mult de jumatate din membrii este mod de „a te da mare” cu ce masina are tata, ce corp are fata, ce ochi divini are vecina, etc. sunt profund dezgustata de copile de 13- 14 ani (de fapt de orice varsta dar de ele in special) care apar in poze semidezbracate (dar nu neaparat semi) doar pt a avea cat mai multe views uri. sau daca nu e vorba de infatisare atunci fiecare incearca sa iasa in evidenta altfel, prin tot felul de commenturi la poze, care numai legatura cu poza nu au si care nu au decat rolul de a arata cat de smecher e Xulescu (alt atribut nu pot gasi, oricat de urat ar suna).
    pt unele persoane, da, este o modalitate de a regasi persoane cu care nu s au mai intalnit din diferite motive, dar nr lor sunt convinsa ca este insignifiant. in rest, sa zici ca prin intermediul hi5 ului mai descoperi ce inclinatii muzicale sau filme le plac personajelor de pe acolo. evident este si o modalitate de exprimare a personalitatii fiecaruia, prin fiecare detaliu al paginii de hi5. e o exteriorizare a unor idei care „zac” in fiecare si dau si nota de „calitate” a persoanei.
    cred ca hi5 ul poate fi vazut ca o portita de evadare din viata cotidiana, avand posibilitatea de a ti permite putina extravaganta pana la urma. „fiecare dupa facultati” zicea Moromete 😀

  • 10. Irimescu Madalina  |  decembrie 16, 2007 la 6:46 pm

    Pentru mine Hi5-ul este un site pe care imi vad prietenii in cele mai frumoase momente ale lor.Vad imaginea pozitiva care incearca sa se arate prin pozele postate de fiecare si critic sau apreciez in gand(sau prin comentarii) tinuta vestimentara a fetelor dar si a baietilor.Pozele pe care le postez eu sunt cele pe care le prefer si care arata cu ce imi ocup eu timpul liber…(plimbari cu prietenii,chefuri,etc). Prefer sa nu vizitez acest site foarte mult timp,insa cum la mine curiozitatea e mare….

  • 11. CiUFULiCi  |  decembrie 16, 2007 la 8:22 pm

    Mie mi s-a intamplat ca unul sa-mi dea copy-paste pozelor pe care le aveam pe hi5 si sa le puna pe o alta pagina unde a dat niste comentarii groaznice.Problema nu a fost ca erau cu mine, insa in ele se aflau si colegi…prieteni, carora le-a trimis alte comentarii de profil (iar acestia s-au suparat pe mine…). Ideea este ca nu stiu cine este si ce are cu mine :-?? ,pentru ca au existat urmari negative in modul in care unii ma privesc(mai ales cei care ma stiu din vedere, sau doar dupa hi5). Norocul meu este ca sunt o fire care nu se lasa afectata, insa stiu persoane care au inceput sa planga pana si pentru faptul ca li s-a spart parola (fara sa i se schimbe profilul).

  • 12. CiUFULiCi  |  decembrie 16, 2007 la 8:28 pm

    PS: mi-am trecut numele de CiUFULiCi deoarece asa sunt trecuta si pe hi5(ca despre el este vorba) – multi chiar ma striga asa de cand mi-am facut pagina….;))

  • 13. fallen into grace  |  decembrie 17, 2007 la 7:38 pm

    Hi5 este versiunea mai jalnica a myspace-ului. Daca nu aveti profil de myspace, incercati sa vizionati cateva astfel de profile. Eu una am ramas traumatizata.

    Tot ce vedeti voi pe hi5 se intampla la scara mult mai mare pe myspace. Ambele site-uri mi se par un adevarat mormant pentru originalitate. Pentru numele lui Dumnezeu, oameni buni, de ce credeti ce se numeste MYspace? MY? Se presupune ca trebuie sa-ti creezi un profil personalizat, o pagina a ta care te reprezinta. In loc de astea, majoritatea myspacerilor [sau hi5-erilor…cred ca am inventat un cuvant] se multumesc sa dea copy/paste la niste texte overused pe care le pun pe pagina lor pt ca e trendy. Mai sunt si pozele, pe care dupa o cercetare atenta le poti imparti in cateva mari categorii care se repeta si este imposibil sa gasesti vreun profil fara macar una dintre ele [am facut cercetari]. Partea cu cifrele, cineva deja a mentionat-o. In fiecare zi dai add la10-15-20 de persoane ca sa ai mai multi prieteni, iar persoanele care iti dau la randul lor add sunt fie adolescenti care incearca sa se convinga ca sunt populari [bad choice, baieti, de ce nu incercati sa fiti populari pe afara?], fie asa numitii stalkers. Ca sa nu mai spun ca creeaza dependenta. Pana la urma, este o cursa din care nu poti sa iesi odata ce esti prins in ea, pentru ca nu vrei ca ceilalti myspaceri sa observe ca tu ai mai putini prieteni ca ei, nu? [dintre prietenii astia esti norocos daca cunosti macar o treime].

    Nu ma mai chinui sa descriu profilele…Cu cateva exceptii, este de ajuns sa te uiti la 5-6 dintre ele si iti dai seama cum arata tot restul site-ului. Nu spun ca social networking-ul nu e bun, exista si site-uri bune, dar care sunt prea putin cunoscute in romania [ex. facebook]

    PS: AM POZE NOI PUTETI SA-MI DATI UN COMMENT? RETURNEZ PROMIT!

  • 14. georgiana  |  decembrie 18, 2007 la 9:00 pm

    hi5-ul ..:(( prima oara cand am auzit de el habar nu aveam ce este si m-am hotarat sa intru pe el…eram ”noua ” pe net…si aspectul paginei de hi5 ma atragea…vazand ca unii colegi aveau cont , mi-am facut si eu…imi amintesc ca in fiecare zi intram sa vad cn mi-a mai dat comm, cn mi-a mai vizitat profilul:(( , dar cum e firea mea..m-am plictisit. La inceput eram incantat sa postez cat mai multe poze, sa fac profilul mai interesant, toate aceste pt ce?..hi5-ul era ca un buletin cu tot ce trebuie si chiar mai mult…fiecare se bucura la ideea ca va avea buletin pana si eu , dar acum nici nu-mi amintesc de el si ca trebuie sa-l am la mn mereu……asa e si cu contul pe hi5..il am , ma mai uit pe el, dar nu reprezinta un interes prea mare, decat atunci cand vreau sa caut pe cnv si sa vad poze cu altii.

  • 15. Raffa  |  decembrie 19, 2007 la 9:20 am

    Hmmm…Hi5-ul…da,imi place! 🙂 Am cont de vreo 2-3 ani :-??…si intru in fiecare zi :))…mai modific cv, mai adaug un prieten cv :)…imi place sa dau commenturi si sa primesc :)).Imi place ca gasesc multe persoane pe care deja le stiu si asa, pe site-ul asta, aflu mai multe fara sa vorbesc cu ele …nu pot sa spun ca mi-am facut prieteni apropiati cu ajutorul acestui site, dar cunosc destui prieteni care au reusit acest lucru :)…la urma urmei, e un site care te ajuta sa te distrezi…doamne!:)) imi amintesc ca ,intrand din profil in profil, sa zic asa :), am ajuns pe profilu l unei fete care avea niste poze destul de exagerate.Cred ca gresise site-ul vrand sa intre pe matrimoniale.ro sau altele de genul asta…Dar sa lasam persoanele astea care nu fac decat sa amuze vizitatorii acestui site…Cum ziceam,e un site prietenos, caci ne editam profilul dupa bunul nostru plac:cu poze,muzica,filmuletze,informatii despre noi si altele :)…da,si eu cred ca e important sa adaugi persoanele pe care le cunosti deja…ca sunt unii care adauga in prostie doar ca sa fie „populari” ,facand nu stiu cati prieteni in lista…e total AIUREA! Asa ma trezesc si eu cu o gramada de invitatii de la persoane pe care nu le cunosc…si nu le dau add >:) !!…ma rog…in concluzie,e un site dragutz!:)

  • 16. Razvan  |  decembrie 19, 2007 la 5:57 pm

    Pentru mine hi5 reprezinta un loc in care imi pot pune anumite poze care mie imi plac , dar nu cu intentia de a ma lauda intrucat nu il promovez la status sau dau mass cu mailul meu si nici nu am sa fac asta niciodata ! Verific in fiecare zi daca am primit vreun comment sau vreun five si il returnez dak persoana este una pe care o agreez … niciodata nu intorc doar pentru a da dovada de politete.Cine crede ca ma laud cu hi5’ul,sa nu intre pe pagina mea,sau eventual sa nu isi faca un cont care sa ii permita sa imi viziteze pagina…cat despre perioada de iarna…AVETI GRIJA LA VIRUSI 😀 !

  • 17. aidaL  |  decembrie 20, 2007 la 7:14 am

    N-am avut grija de mine…si am colectionat cativa ‘prieteni’ ce mi-au cauzat o viroza respiratorie…stand acasa am avut ocazia sa fac slalom printre adrese de hi5,myspace,blog-uri si multe altele…si singurul lucru pe care l-am observat…in special la ‘haifaiv’ a fost acela ca nici nu ar fi trebuit vreodata sa intru in jocul stupid de ‘postare a vietii pe internet’…petrec prea mult timp cu sufletul la gura asteptand un comment sau un ‘5’…e absurd…initial intrasem deoarece o prietena avea cont si nestiind prea bine ce e cu el…am hotarat sa il fac…
    Tot zilele acestea am dat un click pe ‘friends’ si am observat ca 60% din persoanele din lista mea imi erau necunoscute…ce sa mai spun de obsesiile legate de commenturi…acum ceva vreme am fost capabila sa dau un mesaj cerandu-le ‘5-uri’ si commenturi la poze…realizez cat de mult te ‘indobitoceste’ acest spatiu virtual…deja gandesti in html…vezi in megapixeli…e trist…

  • 18. Kornytza  |  decembrie 21, 2007 la 7:56 am

    Habar nu aveam pana acum 2-3 luni c e hi5,cu toate ca se vorbea despre el…Chiar nu stiu c m-a determinat sa-mi fac acel cont…poate m-am lasat influentata de altii k sa fiu in rand cu ‘lumea’…iata un lucru p care il urasc,dar l-am facut,mi-am injosit convingerile pentru ca fiinta omeneasca e mult prea slaba……Toti spun ca hi5 e ceva care sa reprezinte fiecare persoana si prin care sa-ti faci prieteni.Pe mine insa nu ma reprezinta,nici p departe….ba chiar arata tipul de persoana pe care inainte il uram.Cand stau sa ma uit la toate prostiile pe are le-am scris acolo incep sa ma intreb : ce o fi fost in capul meu?!Am inceput sa involuez pe zi ce trece……..

  • 19. Adina  |  decembrie 21, 2007 la 6:24 pm

    Privita la modul general, cred ca toata lumea este o comedie, Hi5ul este o comedie, dar luati individual, fiecare are ceva al lui, este deosebit in felul lui. Este vag ceea ce am spus, dar asa trebuie sa fie ca sa cuprinda o arie mai larga. Cum orice lucru, fenomen prezinta atat aspecte pozitive cat si negative, o sa redau cateva din ele. Desi mi se pare penibila lumea de pe Hi5(este un motiv pt care mi-am si sters pagina), totusi adolescentii sunt inofensivi cu toata „parada” lor in general. Daca unii nu veti fi de aceeasi parere cu mine, este pt ca sunt observatii proprii cu care veti fi mai mult sau mai putin de acord, dar acest lucru este normal, sentimentul este subiectiv. Intr-adevar, este o forma de comunicare, atat cu cei cunoscuti deja, cat si cu cei pe care vrei sa-i cunosti. Este un lucru bun, poti afla ceva ce nu stiai, iti poti schimba o parere in legatura cu respectivul sau iti poti forma alta adancind aceasta relatie…Totusi, prietenia presupune contact psihic direct, incredere reciproca, implica o legatura bazata pe afectivitate. Ori cum poti numi prieten o persoana cu care ai schimbat doua vorbe pe mess sau pe Hi5,pe care ai vazut-o doar in poze ?? Unii acceseaza Hi5 ul din lipsa de perspective, din lipsa de preocupari aleg acest site ca mijloc de a-si ocupa timpul ca sa mai vada nu stiu ce „interesant” , sa aiba ce barfi. Stiu ca te fura, uiti de tine, exista si acel spirit de turma greu de controlat, dar trebuie sa fie cu masura, sa existe un echilibru in toate. Pot spune ca Hi5ul nu trebuie luat in serios, pe langa multe altele care nu trebuiesc luate in serios….(va urma :D)

  • 20. alexandra kiru  |  decembrie 22, 2007 la 5:24 pm

    incercand sa raspund la intrebarile din articol, eu cred ca sunt putini cei care au inteles de fapt ce este si ce vrea hi5u’ asta.
    la inceput e mania aia, toata lumea are cont pe hi5, trebuie sa am si eu. treptat iti dai seama ca nu e nici asa de interesant, nici asa de amuzant. cu toate astea, ai, adica si eu am, cont pe hi5
    imi place sa intru pe pagini unde gasesc nu numai poze intra-devar frumoase, dar si ceva intradevar de citit pe pagina respectivului, adica sa vezi ca unii chiar scriu la favorite books, si la celelate sectiuni lucruri pe care esti bucuros sa le citesti.
    la faza cu „noi prieteni pe hi5” sunt sceptica. nu cred ca iti poti face prieteni aici, sunt multi care nu au nici o intentie sa fie ei insusi, dar sa-si faca prieteni. cu toate astea ( Doamne ce ma mai contrazic:d) m-am imprietenit sa sa zic asa cu un tip din timisoara. am facut schimb de id-uri si am vorbit. povesteam amandoi de pe la scoala si despre orasele noastre. faza nasoala e ca nu prea am mai vorbit cu el de vreo 5 luni:))))

  • 21. ioana bedreaga  |  decembrie 23, 2007 la 4:05 pm

    ce ti-e si cu hi5-ul asta ! ar fi absurd sa zic, ca vai, sunt total impotriva, ca mi se pare o prostie etc, atata timp cat eu insami am cont. mi am facut cont prin clasa a 9a sa zic, si am facut o pentru ca era prea popular, ca eu sa nu intru in joc. toti prietenii mei aveau cont, asa ca mi am facut si eu mai mult la vrajeala. cam asa am si acum contul. am pus cateva poze si intru din an in paste sa vad care mai e treaba. nu sunt catusi de putin dependenta de asta, e ceva ok, dar nu i gasesc utilitatea. eu una chiar nu cred ca e un mod de a ti face prieteni, cu atat mai mult cu cat 80% dintre cei din retea au poze modificate si mint cat se poate despre cine sunt sau ce fac. ca sa nu mai zic ca unii au devenit disperati sa aiba cat mai multe views-uri sau commenturi. deja mi se pare ca devine „goana dupa celebritate”. ii mai vezi pe unii „mi am pus poze noi, cine imi da primul comm?” sau „daca iti dau comm imi dai si tu mie”. luati o mai usor!

  • 22. happymask  |  decembrie 25, 2007 la 7:26 am

    am intrat pe hi5 dupa multele rugaminti ale unei prietene. asta se intampla acum vreo trei patru ani. imi placea la inceput. era ceva nou. lume multa. o citeam inca de pe atunci ca era putin cam prea falsa. ma rog.
    anul asta am primit invitatie de la tata (pentru hi5). mda. tata (!!!) care abia tasteaza :))
    eh. lumea se modernizeaza. parca prea repde. prea violent.

  • 23. denyden(9f)  |  decembrie 26, 2007 la 11:56 am

    Parerea mea este ca hi5-ul este un site extrem de interesant deoarece prin intermediul acestuia poti cunoaste persoane din alte colturi ale lumii,dar mai ales te poti cunoaste pe tine.Ajungi sa cunosti persoane cu care la inceput nu ai decat un singur lucru in comun,anume profil pe hi5,dar cu timpul realizezi ca-ti este un bun prieten si ca-i cunosti si defectele si calitatile.Eu am pe hi5 140 de poze deocamdata deoarece am vrut sa ramana pe acest taram o parte din fiecare traire,din fiecare clipa,o parte din mine.Pozele vorbesc despre fiecare persoana la fel ca si comentariile puse de aceasta,ca si felul in care este facut profilul.Este clar ca hi5-ul ne scoate acea masca de protectie si arata celor din jur cum suntem noi in realitate,insa trebuie sa fim foarte sinceri si sa ne deschidem sufletele in fata oricarei situatii.

  • 24. morysetta  |  decembrie 27, 2007 la 4:50 pm

    hi5-ul a fost o explozie..in cateva luni….s-a dezvoltat enorm….si a devenit…nah..”trendy”…pe hi5 potzi fi cine vrei…potzi sa ai catzi ani vrei…sa-ti formezi imaginea pe care vrei s-o creada ceilalti c-o ai…nush daca asta se aplica la totzi dar… yo una par mai dragutza pe hi5…si arat diferit…nush..poate doar mi se pare..dar imaginea generala e ca …pe hi5…potzi fi cine vrei..

  • 25. Ank B  |  decembrie 30, 2007 la 7:34 pm

    Pentru mine hi 5 este un site prin care tzin legatura cu prietenii mei si nu neaparat pentru a cunoaste si alte persoane. Imi place sa vad ce poze noi au prietenii mei. Nu imi place deloc cand cei de pe mess dau CONTINUUUU massuri de genul :
    ”comm la prima poza ;))….” sau
    ”poze noi….moolte poze noi ;)) : (mass) ;))”
    ”nu mai cersiti comm in plm …suferiti de comm??/ va mai dau eu de la mine …. luati de aici cate vreti :)))) (mass)”
    . Nu stiu de ce exista aceasta ”batalie” pentru niste commenturi. Consider ca un comment cat de cat sincer il da cineva fara sa`l rogi sau sa`l obligi. Altfel, vei primi commenturi de genul : ”Nice” , ”Frumoasa :*:*:*” ”Sweet” .
    Vorbeam cu cineva si mi`a spus : ”toata lumea are hi5”. Sunt unii care posteaza si 150 de poze care nu exprima nimic…sunt doar niste poze. De cele mai multe ori, unii au poze foarte mult modificate incat nici nu iti dai seama cine sunt. De exemplu am o prietena care avea cam 7 poze pe hi5 toate modificate si cativa baieti mi-au cerut idu` ei si le spuneam ca sigur au idu` ei in lista. Cand le spuneam cine este , nu le venea sa creada. Asadar, hi5 nu este cea mai buna cale de a cunoaste oameni, pentru ca multzi isi dau o identitate falsa, o identitate pe care poate ei shi-ar dori sa o detzina. 🙂

  • 26. Nedelcu Arina  |  decembrie 30, 2007 la 9:24 pm

    pana acum 1 an nu mi se parea hi5-ul un loc atat de interesant…ba chiar il vedeam ca pe o adunatura de fitzosi care nu ce face si isi pun poze. subliniez faptul ca pana acum un an credeam asta pentru ca am avut ocazia sa cunoscut o persoana care ulterior a devenit cel mai bun prieten al meu. da…prin intermediul hi5-ului apoi pe mess. Am gasit profilul din intamplare..si i-am dat un mesaj si mi-a dat add pe mess. Am descoperit ca avem multe lucruri in comun si asa am devenit best friends 🙂 ce pot sa zic…am inceput sa iubesc hi5-ul mi-am facut chiar un prieten din austria . am profil…poze destule…
    a si inca ceva..tot pe hi5 m-am reintalnit cu niste prieteni din copilarie…si chiar vara asta ne-am intalnit la bunici..dupa ce vorbisem pe internet desigur

  • 27. Mihaela  |  decembrie 30, 2007 la 10:20 pm

    hi5….poti face multe p hi5 😉 poti cun pers din toate colturile lumii,poti sa`ti pui poze,sa comentezi unele poze,si mai ales poti sa lasi sa iasa artistu din tine facandu`ti un cont kt mai frumos….hi5 e pagina kre te reprezinta…e practik oglinda ta,acolo ar trebui sa fie scris tot ce te reprezinta.

  • 28. CrisS  |  ianuarie 2, 2008 la 1:35 pm

    Fiecare site cu utilitatea sa. Exista si site-uri al caror principal rol a fost si a RAMAS acela de a intra in contact persoane cu preocupari asemanatoare, cu aceleasi hobby-uri etc. Dar hi5…mai mult utilizat de pustani, cu totii am cedat tentatiei, ne-am facut profil si am intrat in „joc”…pentru ca pentru unii chiar asta a devenit. Degeaba spun ca e „ok, ca ne facem prieteni, ca asa ne cunoastem intre noi”….unii au devenit absolut obsedati as putea spune dupa cat mai multe commenturi sau views („cine imi da un comm? dau unul in schimb!!”), five-uri etc, un fel de lupta pentru celebritate….cu cat mai multe cu atata mai bine 🙂 ….pentru ca exista si cazuri extreme si la acelea ma refer…sunt curioasa cu ce le va mai ajuta profilul la 30-40 d ani…ce vor dicuta? „care a avut cel mai fain profil la 16 ani?” =))) …

  • 29. mircea  |  ianuarie 3, 2008 la 10:53 am

    mie unu mi se pare foarte interesant hi5-ul….poze cu prieteni…pe care poate nu i-ai mai vazut de ani…aflii despre ei…poti lua legatura cu ei….etc….ceea ce nu imi place este faptul k prea sunt multe poze la fel…la persoane diferite….nu sunt originali….si plus de asta au si foarte multe comentarii in comun…de genul:”va lass pe voi sa comentati”,”las la aprecierea voastra”,”va besc” etc…in fine…oricum eu am o parere bune despre hi5, in mare 🙂

  • 30. Tonia  |  ianuarie 3, 2008 la 11:51 am

    Hi5 este un trend aparut de ceva timp incoa. ceva ce, cu timpul, a devenit foarte popular, datorita multor functii care sunt oferite de acest haifaiv.com.

    hi5 este o expresie americaneasca [oare de ce nu ma mira….] ce este echivalentul expresiei romanesti „Bate palma!”.

    Dar, daca incerc si eu sa fac pe interesanta, in timpul unei discutii cu amicii mei, si sa ridic palma spunand „Hi5!”, se uita toti ciudat la mine, crezand ca aduc vorba despre site, fara ca subiectul nou propus de mine sa fie in contextul discutiei analizate pana in acel punct.

    Intr’adevar, hi5 poate avea si o functie pozitiva, deoarece pozele puse pe acel site, sunt disponibile 24 / 24 privirii hi5 user-ului, daca proprietarul contului permite acest lucru. insa, mai folositor se dovedeste a fi hi5-ul in cazul in care ai cunostiinte peste hotare, pe care le indragesti si vrei sa le tii la curent in ceea ce te priveste.

  • 31. ral  |  ianuarie 4, 2008 la 3:05 am

    Cine ar fi putut sa se gandeasca acum cativa ani ca ar putea vreodata sa se infiinteze un astfel de site?
    Pentru unii e mai usor cu acest hi5.De exemplu:daca un baiat vrea sa cunoasca mai bine o fata,tin legatura pe mess si isi trimit linkurile de hi5.Discutia are loc in niste conditii mai simple.Aparent,toate lucrurile par mai bune si mai sigure.Fals!Deja multi isi creeaza o identitate falsa,pe hi5 nu sunt ceea ce par.Oricum multi au renuntat la varianta clasica:cand iti cer numarul de telefon,sau cand iesiti la un suc.Iti cer linkul de hi5 bineinteles si….o intalnire pe mess,virtuala.Oare nu e mai buna vechea metoda?:)
    Hi5-ul e bun in conditiile in care tot ce scrie acolo este si adevarat si te caracterizeaza ca si persoana.Cand iti expui preferintele si pozele,cand atasezi melodii care iti plac,si nu doar pentru a face o impresie buna altor persoane.
    Acest site e deja o obsesie pentru unii si devine din ce in ce mai plictisitor,pentru mine cel putin.
    Imi place insa ca tin legatura cu niste prieteni din alt oras.

  • 32. bobo  |  ianuarie 4, 2008 la 9:53 pm

    hai cinciu ? nu stiu cum era inainte (si sincer nu ma intereseaza) dar acum este o creatie malefica…cel putin in romania .90% din profilurile care o sa le vizitati nu o sa descrie in mod real proprietarul pt ca deh ..acolo punem pozele de fitze evident modificate in photshop (photoshopu–chirurgul plastic al internetului) si normal ca o persoana o sa scrie doar calitatile acolo (defectele oricum n’ar mai avea loc d toate pozele d p profil) Si putem observa fenomenul de pupincurism (de ce sa lasam un coment gandit cand putem sa spunem „awww c dragutz” ,”nice pick ” „etc”:D .recunosc..am si eu profil d haifaiv daaaaar va asigur ca este facut absolut din plictiseala si este facut la mishto (no fitze there:p) . asha ca fight against ass kissing ,fight against hi5 ,fight against :-?? gata nu mai jtiu

  • 33. georgy  |  ianuarie 5, 2008 la 1:33 pm

    Sincer nu stiu dak pot spune prea mare lucru despre hi5…:-??nu mi se pare un lucru de prea mare inteligenta.Nu stiu cat de bine poti cunoaste o persoana numai prin pozele pe care le posteaza daca nu ii descoperi adevarata personaliate si sa iti dai seama dak te afli pe aceeasi lungime de unda.O persoana nu o cunosti numai prin intermediul pozelor….ele..doar reflecta cateva idei despre persoana respectiva cum ar fi:gesturi…trasaturi fizice etc.

  • 34. m.raluca  |  ianuarie 8, 2008 la 7:24 am

    este oarecum trist ca nu mai putem…defapt nu mai vrem sa cunoastem alte persoane altfel decat prin internet…multi spun ca pe hi5 si-au gasit ‘sufletul pereche’ si alte tampenii…oricum…nu cred ca asa ceva este posibil…dragostea pe hi5 nu cred ca poate sa se infiripe…e ciudat sa simti ceva pentru o persoana pe care nu ai atins-o…fara sa-i simti mirosul trupului…tonalitatea vocii…limpezimea privirii…in plus ea poate sa fie complet diferita in realitate…si te poti amagi cumplit…asa ca…iesiti afara si cunoasteti oameni,oameni buni!…

  • 35. aidaL  |  ianuarie 8, 2008 la 7:39 am

    hi5…oh…da…pot sa va spun ca astazi este inca o zi in care am deschis acel cont tampit si am observat alte 30 de ‘add-uri’ de la fetite cu nume de puficei roz si baietei care l-au bagat pe Guta fortat in Rock ori in Rap…da…e f trist ca aceste persoane pline de frustrari(nu vreau sa stiu de care…)vor sa detina mii de ‘prieteni’…ca sa isi etaleze cu minunatie popularitatea lor virtuala…fapt destul de jalnic…in fine…oameni buni…daca nu aveti de ce sa va faceti cont nu-l mai faceti…si cum spunea o persoana inteleapta:”nu mai face conturi ca sa relatati ce ati mancat voi la cina…nu mai faceti conturi de dragul facerii…”…acum probabil ca este si un microb…care te face sa te simti atotputernic…poti sa-i dai delete lui ‘puficel roz’ daca nu o mai vrei in lista ta…sau poti sa iti schimbi skin-ul si sa-l pui pe ala cu capsorul ala de mort care e f goth…tocmai inainte sa-i da add tipei care are poze goth…si sigur o sa te creada ‘cool’…
    din nou e foarte trist…dupa ce ca in realitate ne pierdem inocenta prin neadevaruri mai mici sau mari…acum…pe net nimeni nu ne poate condamna…si ne simtim ca niste mici zei ce se joaca cu pamantul…

  • 36. I0@n@  |  ianuarie 8, 2008 la 8:00 am

    Vestitul HI5 :D…..cand te intalnesti cu cineva, hopa auzi : „Fata am vazut un baiat asa frumos pe HI5!!!”……HI5-ul este un „loc” unde vezi poze cu persone necunoscute din diferite colturi ale lumii…ce sa mai vorbim si de commenturile pe care le primim…unele chiar ca nu ii au rostul uneori…sa te ragasesti in ele?nici o sansa……am cont pe HI5 cred ca de un an….si l`am facut asa, doar din cauza prietenilor…a anurajului ;)……HI5-ul un lucru bun sau rau?….cred ca si una si alta…..

  • 37. MMF  |  ianuarie 8, 2008 la 9:56 pm

    haifaivu…o prostie pentru unii, un stil de viata pentru altii. dar totusi, treziti-va oameni buni! unde ajungem daca stam sa ne cunoastem pe hai cinci? sa fim seriosi. unii chiar sunt maniaci deja. inteleg distractie da pana la un anumit punct. vom vedea unde ajungem.

  • 38. Mihaela  |  ianuarie 10, 2008 la 6:47 pm

    pentru mine hi5`ul reprezinta un site unde imi pot uploada pozele cele mai dragi mie ,poze care marcheaza o anumita etapa din viata mea cum ar fi o excursie ,majoratul ,petreceri etc. Recunosc ca acum ceva timp eram preocupata de numarul commenturilor insa cu timpul totul s-a schimbat si in timp am inceput sa nu ii mai acord atat de mult importanta, totul devenind o rutina.

  • 39. ahash  |  ianuarie 10, 2008 la 7:12 pm

    Hi5-ul este bun .. pentru unii . Eu recunosc ca mi-am facut prieteni datorita hi5-ului cu care vb zi de zi , ies in oras and other stuff. La inceput stateam destul de mult pe site dar acum deja nu ma mai intereseaza cati vizitatori am , cine anume mi-a vizitat profilul , cine-mi da friend request etc.

    Sincer imi place sa intru pe hi5 pentru ca ador sa dau commenturi amuzante sau sa primesc .. mai uit si eu de probleme :)) Mai vad ce-au mai facut persoanele cu care ma intalnesc la scoala , pe unde au fost in vacanta etc .

  • 40. oana  |  ianuarie 10, 2008 la 7:31 pm

    vreu haifaiv

  • 41. mister LB  |  ianuarie 11, 2008 la 3:47 pm

    http://uncyclopedia.org/wiki/Hi5 mai pot sa zic asa altceva?

  • 42. Adinush  |  ianuarie 11, 2008 la 6:13 pm

    cand eram eu boboaca a inceput mania Hi5. Zilnic primeam pe mail invitatii sa ma inregistrez sa le devin prieteni online unora pe care ii aveam in lista de mess, sa „da si mie un faiv” celor care ma roaga frumos… am intrat atunci o data sa vad care-i faza cu site-ul. Nu mi-a placut. Nu arata cum arata azi, erau si ei la inceput, paginile erau foarte simple, in general era o retea rudimentara de social networking. Dupa un timp, nu stiu cum de s-a intamplat, mi-am facut cont si am inceput sa aprofundez modul in care postezi imagini pe fundal, schimbi scrisul si alte detalii de html[ cred].

    Momentan am profil activ, de vre-o 5 oriam vrut sa il sterg si am zis ca n-are rost, oricum imi voi face altul si pierd toate commenturie si profile views. Puteti intra sa imi vedeti profilul, si sunt mandra de mine cand observ ca maalu printre teenager-ii care nu isi ocupa tot timpul cu petreceri si vicii prosesti si mai au si o carte preferata care nu e PLAYBOY sau COOL GIRL, ca nu au favourite tv show Tradati in Dragoste sau Din Dragoste, ca le plac filmele bune si nu sunt ahtiate dupa Bling-Bling, roz si Paris Hilton.

    Ce-mi place cel mai mult la Hi5 e ca pot sa ma uit la poze cu prietenii mei cand vreau, si sa le dau comentarii cu ce-mi trece mie prin cap cand ma uit la pozele lor. Nu dau accept cererilor de prietenie de la necuoscuti dubiosi din Afganistan &Co si nici commenturilor. Ma gandeam sa imi restrictionez profilul catre vizualizare dar am zis lasa, sa ma vada si altii ca nu se stie cum cunosti oameni noi si interesanti.
    cam atat. http://pnkbebela.hi5.com

    si daca chiar vreti cultura si arta, va recomand cu caldura http://www.deviantart.com care are pesre 44 milioane de opere de arta si creste in fiecare ora cu cel putin 20. Contul meu: http://choco-chanel.deviantart.com

  • 43. Jalba Cristina  |  ianuarie 13, 2008 la 4:54 pm

    nu am mai intrat de ceva timp pe blog dar vad ca ati facut schimbari interesante:)
    acum sunt dezbatute subiecte noi dar toate avand aceeasi tema NETUL:)

  • 44. Jalba Cristina  |  ianuarie 13, 2008 la 5:00 pm

    pe mine hi5 ul ma km sperie pentru ca sunt atatea fete dragutze acolo iar cand le vezi in realitate te apuca groaza.nu vreau sa fiu rea si nici sa nu jignesc fanii hi5-ului dar nu pot sa inteleg ce te face sa iti faci profil,iar dupa toate astea sa mai pui si nu stiu ce poza doar cu adidasii ca sunt de la Nike sau cu margelele ca sunt colorate,ori cu buzele ca ti ai luat un gloss nou:( toate aste pentru ce????????

  • 45. ana robe  |  ianuarie 20, 2008 la 6:43 pm

    Ketta_untoldlove: nu ma bagi ji pe mn la top…..dk my ai loc..
    CiUFULiCi: la hi5?
    Ketta_untoldlove: da
    Ketta_untoldlove: dk vrei
    CiUFULiCi: puey io nu mi fak topul k toata lumea m-r ruga acelasi lucru
    CiUFULiCi: k si tn
    Ketta_untoldlove: aaaa……bn

  • 46. ana robe  |  ianuarie 20, 2008 la 6:45 pm

    CiUFULiCi: hai mey vreau si io comm http://annyaio.hi5.com -new pic

    damian razvan: 10000
    CiUFULiCi:
    CiUFULiCi: ee mult
    CiUFULiCi: iti dau si io 2
    CiUFULiCi:

    damian razvan: ok
    CiUFULiCi: batem palma
    damian razvan: batem ce vrei u
    CiUFULiCi:
    CiUFULiCi: dai comm si dau si io

    damian razvan: ok

    CiUFULiCi: da hi5 ul tau
    damian razvan: http://damianboy1.hi5.com

    damian razvan: k
    CiUFULiCi: stai
    damian razvan: k

  • 47. ana robe  |  ianuarie 20, 2008 la 6:45 pm

    te-ai prins?;)

  • 48. irina  |  ianuarie 29, 2008 la 5:03 pm

    Cand mi-am bagat netul mi-am facut cont desi initial nici n-aveam habar pentru ce-i site-ul . Mai tarziu din cauza ca nu-l foloseam, am sters contul. Acum l-am reactivat, dar nu imi foloseste la nimic…pun poze , ma uit la pozele altora(dau comment f rar), primesc comment, mesaje, dar oricum raman la ideea ca
    PRIETENII nu se fac asa.

  • 49. roxana buga  |  februarie 18, 2008 la 3:49 pm

    Nu am
    profil pe hi5 si nu o sa-mi fac vreodata.decat sa stau in fata calculatorului ore intregi vorbinmd cu persoane pe care nu le cuinosc decat dintro poza,care poiate nici macar nici nu le apartine prefer sa ies cu prietenele mele.e mai bine asa pt k atunci knd voi avea nevoie de ajutorul cuiva una din ele imi va fi intotdeauna alaturi,in nici un caz un prieten virtual nu-mi va oferi sprijinul necesar

  • 50. iana  |  februarie 18, 2008 la 10:38 pm

    cine ma poate ajuta… am cont pe hi5 de cateva luni si mi-am facut si un link pe care vreau sa il modifica… dar nu stiu cum… cine stie cum il pot modifica… ms… pup

  • 51. iana  |  februarie 20, 2008 la 9:55 pm

    aaa… am greit site-ul voi nu aveti hi 5

  • 52. iana  |  februarie 20, 2008 la 9:55 pm

    da da… si marmota invelea ciocolata… mincinosilor

  • 53. andreea  |  aprilie 14, 2008 la 5:03 pm

    Hi5 este un mod de ati arata putin din personalitatea pe care o ai sau de ati crea una noua:D Este placut atunci knd primesti un comment prin care esti putin ridicat in slavi,dar atunci knd nu iti place,nu duraza 2secunde,si il stergi:P

  • 54. sin  |  aprilie 16, 2008 la 7:11 pm

    mmm…despre hi5 ce sa spun?nu pot sa zic ca nu imi place da nici ca imi displace total!este un loc unde poti vedea pozele celorlalti si ce cred prietenii despre tine!cu toate ca am profil acum mi-as dori sa nu mai am deoarece sunt foarte multe persoane penibile pe acest sit!spre exemplu toate fetele cum mai prind cate o oglinda in vreo toaleta…pac …scot telefonul si isi fac cate o poza!dupa o zi le vezi la hi5 sau avatar!asa ca gata cu hi5 acum mi se pare ca a devenit o fitza expirata!

  • 55. alina  |  mai 1, 2008 la 9:24 am

    ….hmmm…hi5-ul e si el o treaba … ……nu stiu…hi-ul poate fi o carte de vizita…un cv….un trend….un mod de socializare…..nu inseamna prea mult pentru mine ….e asa ceva mai mult de divertisment….. !…am renuntat la hi5 din clipa in care am vazut ca a devenit ca si Bulevardul Balcescu sau si mai mult un fel de Nolimitul…..unde intrii iti etalezi ultimele margele si ultimul prieten (devenit si el doar un accesoriu de expus p hi5 intr-o poza cat mai prelucrata)

  • 56. podosu ioana  |  mai 4, 2008 la 9:29 am

    De fiecare data cand ma gandesc la hi5,inevitabil ma gandesc si la o revista de scandal.De ce?Pey…afli ultimele noutati despre persoana care te intereseaza(pe unde a mai fost,cu cine mai este,daca are prieten/a,daca nu are,daca e fericit/a,daca e trist/a,cu cine s-a mai imprietenit,la ce petreceri a mai fost…etc).In acelasi timp ii lasi si pe altii sa te cunoasca pe tine,dar afli si parerea lor despre tine,ceea ce mi se pare o idee foarte buna avand in vedere faptul ca eu chiar mi-am facut o groaza de prieteni in felul asta.Cred ca daca stau bine sa ma gandesc,e chiar mai tare decat o revista de scandal…-:D

  • 57. Filip Sebastian Dumitru  |  mai 11, 2008 la 5:28 pm

    Hi5 este un trend aparut de cativa ani in Romania, care a inceput sa devina foarte cunoscut, in special in randul adolescentilor. La inceput aceasta retea sociala se dorea a fi o modalitate in plus( una electronica) de a-ti face prieteni. Acest site este la ora actuala unul dintre cele mai vizitate de tineri. Marturisesc ca pana acum un an nu am auzit de aceasta retea, si numai din curiozitate la invitatia celorlalti am fost tentat sa-mi fac un cont. Primele impresii au fost de fapt si cele definitive: un site care nu reflecta de cele mai multe ori realitatea, cu informatii false ale utilizatorilor si cu poze modificate de programe speciale care par ca vor sa starneasca admiratia celorlalti. Totul a devenit in ultimul timp o adevarata manie. Se observa o goana dupa cat mai multe commenturi si vizionari, de parca o prietenie adevarata ar putea fi masurata prin aceste elemente. Asadar, am fost surprins intr-un mod neplacut de modul in care aceasta retea a ajuns sa fie folosita si de caracterul ei artificial . Am intr-adevar cont, dar nu am poze cu mine acolo,( nu am de fapt decat o poza gasita pe net). Am fost dezamagit si am lasat contul exact cum l-am facut din prima zi. Asadar nu sunt deloc dependent de aceasta retea de prieteni. Foarte putine fotografii cu prietenii pe care vreau sa le pastrez le gasesc in conturile lor. Consider asadar ca site-ul si-a depasit scopul initial…sau mai bine zis nu stiu daca acesta a fost atins vreodata.

  • 58. Anamaria Vasile  |  mai 13, 2008 la 3:33 pm

    hi5..cand am descoperit pt prima oara hi5 era prin clasa a 9-a..eram atat de fascinata de el incat dadeam comment-uri si five-uri cat mai multe in speranta ca voi primi si eu la randul meu..insa mai tarziu am realizat k treaba nu merge chiar asa ;))! am inceput sa renunt in a mai da commenturi inutile.. daca cineva vroia comment at ceream si eu in schimb :)) daca nu nu dadeam nici unul >:).si ramaneau cu buza umflata..aqm in ultimul timp dau comment cred k o data la 3 luni sau poate k o data pe an =))..nici makr daca imi spun k dau la schimb si ei nu ma mai intereseaza..commenturile se dau din suflet nu pt a „cersi” si u la randul tau unul. in legatura cu pozele care sunt pe profil..hmm..e adevarat k ele de obicei arata cele mai bune momente din viata stapanului acelui profil..dar de cele mai multe ori sunt poze facute gen „FITZE”. recunosc asa am inceput si eu „viata” pe hi5..dar aqm nu prea mai folosesc genu acesta de poze:D.asa k va recomand si voua..cele mai frumoase poze sunt cele care reprezinta momentele frumoase din viata voastra..

  • 59. Adina  |  august 14, 2008 la 9:26 am

    hi5 ul este o Maaaaaare PROSTIE!!!!!!!!

Lasă un comentariu

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Blog Stats

  • 28.157 hits